Kazaa lite met sig2dat

• Onderwerp starter Onderwerp starter fvds
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

fvds

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2003
Gisteren kazaa lite 2.1.0. geinstalleerd.
Daarbij voor het eerste aan het werk gegaan met zgn. quicklinks (de sig2dat-functie).

Mijn probleem is nu dat de opgehaalde link wel in mijn Kazaa traffic terecht komt, maar hij wordt nooit actief.

Daarom met het eveneens bijgeleverde programma dat.view de betreffende .dat files maar eens bekeken.
Hierbij blijkt dat in alle gevallen 'numb of users stored = 1' en de betreffende user is in al deze files 'dummy@Dummy-Net.com'.

Valt dus te begrijpen dat er geen downloads op gang komen.

Is er een kazaa wizzard die kan aangeven wat ik niet goed doe ?

Alvast bedankt,
Frank

Hallo raphano,

Bedankt voor deze verwijzing.
Is zeker een handige site.

Mijn vraagstuk zat er echter niet tussen.
Dus ik houd mij nog steeds aanbevolen.

Groet,
Frank

Hallo raphano, Gradacac,

Na een 'deep search' op internet, vond ik op http://doa2.host.sk/ dat hetgeen ik als vraagstuk heb verwoord, helemaal klopt met de bedoelingen.

Bij een gedownloadde quick link, wordt dummy@Dummy-Net.com als de initiele user geladen.
Dit is een dummy zoals de naam al zegt en moet (met rechtermuis knop; zoek meer bronnen) worden vervangen door echter users van wie kan worden gedownload.
Nou heb ik 12 quicklinks gedownload maar blijkbaar valt er niet veel te vervangen.

Ik zal het nog eens proberen, mogelijk een kwestie van pech, maar vooralsnog kan ik niet enthousiast worden van de sig2dat functie.

Groet,
Frank

je moet vaak wel ff w88, ik heb ook wel eens een dag of wat gehad, dat het niet begon te downloaden
uiteindelijk zijn ze allemaal begonnen (en voltooid) (tot nu toe dan :rolleyes: )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan