kazaa lite nog te downloaden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sweetsugarbaby

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2001
Ik heb kazaa lite ++ op mijn laptop staan. Maar ik kan geen internet verbinding krijgen. Nu lees ik overal dat kazaa lite verwijderd is en niet meer werkt?? En dat de normale Kazaa versie vol met spyware zit. Eerlijk gezegd vind ik al die andere p2p programma's ingewikkeld te gebruiken. En Kazaa vind ik juist zo eenvoudig te gebruiken. Is er nu ergens een mogelijkheid om een nieuwe versie van Kazaa lite te downloaden? Bestaat dat nog?

Ik wil best een ander programma, als het maar makkelijk in gebruik is. Ik heb wel eens een ander p2p programma gehad, (weet niet meer welke precies) maar daar begreep ik niet veel van. Moest je servers of zo iets instellen, daar kon ik niet mee overweg. Is er in frostwire wel genoeg aanbod van muziek? Ben n.l. op zoek naar een speciale cd.

Frostwire werkt super-makkelijk, helemaal niets instellen, alleen welke map je deelt en het aanbod is enorm!

Ben frostwire aan het downloaden, maar ik moet ook een Ask toolbar erbij nemen! Kan ik daar later weer afkomen? Ik wil n.l. geen toolbars.

Kazaa is bijna dood! ;) Je kan gewoon beter een ander programma gebruiken zoals Azerus of Limewire.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan