kazaa lite versie 2005

Status
Niet open voor verdere reacties.

lifestyle699

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2004
Heb via mp34u.nl, kazaa lite proberen te downloaded tegen een kleine vergoeding van 2.5€.
Nu 10 dagen na betaling met paypal, kan ik nog steeds het programma niet downloaden.

Nog mensen die dit geprobeerd hebben?

Groetjes.
Anne-Marie::confused:

Allereerst zou ik nooit betalen voor zulk soort programma's. Ten tweede, weet je zeker dat je PayPal bedoelt? De enige betaalopties die ik zie zijn:

Betaal met je telefoon
Kosten: € 2.50
Betaal via SMS
Kosten: € 3.00
Ik heb al een pincode
Kosten: n.v.t.

Ja hoor, heb wel degelijk met paypal betaald vanuit België, en ook een pincode ontvangen.
Alleen zouden ze deze betaling nog niet ontvangen hebben.
Groetjes.
Anne-Marie.

Geplaatst door Smartguy
Allereerst zou ik nooit betalen voor zulk soort programma's. Ten tweede, weet je zeker dat je PayPal bedoelt? De enige betaalopties die ik zie zijn:
Betaal met je telefoon
Kosten: € 2.50
Betaal via SMS
Kosten: € 3.00
Ik heb al een pincode
Kosten: n.v.t.
Die "pincode" is voor iedereen hetzelfde en staat gewoon in de bron en als je die invoert kom je op een pagina waar iedereen die zich heeft laten oplichten terechtkomt.
Het enige e-mailadres op de site is info@mp34u.nl.
Maar ik denk niet dat je antwoord krijgt als je op dat adres gaat klagen.
De hele site zal binnenkort ook wel spoorloos verdwenen zijn.

Guus.

Laatst bewerkt:
Ok bedankt voor de info.
Spijtig van 2,5€, maar een echte ramp is dat ook weer niet.
Groetjes.
Anne-Marie.

Geplaatst door lifestyle699
Spijtig van 2,5€, maar een echte ramp is dat ook weer niet.
En daar gokken deze oplichters natuurlijk ook op; niemand zal veel moeite doen om € 2,50 terug te krijgen.
Maar als een paar honderd mensen hierin trappen, "verdienen" deze ratten toch een leuk zakcentje.

Als je een goed, gratis P2P-programma wilt hebben, kies dan bijvoorbeeld LimeWire Basic.

Guus.

Laatst bewerkt:
Natuurlijk dat dacht ik ook. 2,5€ is geen ramp, maar als iedereen erin loopt....

Vandaar mijn berichtje.

Nogmaals bedankt.
Anne-Marie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan