kazaa lite wil niet zoeken

Status
Niet open voor verdere reacties.

musicalsan

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2001
Hey,
ik heb net kazaa lite geïnstalleerd, en weer gedeinstalleerd, en opnieuw geïnstalleerd enz...
De knoppen 'zoeken' en 'verkeer' blijven echter onbruikbaar.
Ik heb hier al wat rondgezocht, maar 'k vind niet echt een oplossing.
Iemand een idee?

sandra

neen, dat doet hij ook niet...
de knop 'tools' is trouwens ook nog 'blank'...

Toevallig iets van een firewall op je PC staan die de zaak tegenhoudt?

hmm, nieuwe comp met XP erop...
waar moet ik die firewall gaan zoeken? Heb er zelf geen op gezet, heeft XP niet automatisch eentje?

XP heeft er inderdaad eentje, ga naar configuratie scherm en vervolgens naar Netwerkverbindingen, klik daar met je rechtermuiknop op je verbinding en kies Eigenschappen, schakel daar bij het tabblad Geavanceerd de firewall eens uit.

adsl,
Ik heb op deze comp al wel een keertje limewire gedraaid, zonder problemen

heb nu een schermpje gevonden waarin hij zegt dat hij het zoekvenster en verkeervenster niet vindt. (KL extensions of zoiets). Helpt je dat verder?

Nee opzich niet zoveel, maar ik denk dat er tijdens het installeren iets mis is gegaan ofzo, installeer hem nog eens en zorg dat alle opties die je krijgt tijdens de installatie aanstaan.

misschien een domme vraag maar heb je wel een account aangemaakt anders kan ie weinig verbinden natuurlijk?

Ik zit met hetzelfde probleem. We hebben 3 computer, 2 met Windows XP en 1 met Windows 98.

De computer met Windows 98 en één van de computers met Windows XP daar doet Kazaa het prima op maar op die andere XP doet Kazaa niets.

Rarara....

Geplaatst door Tubby
misschien een domme vraag maar heb je wel een account aangemaakt anders kan ie weinig verbinden natuurlijk?

Niet nodig, standaard staat er al iets ingevuld

Heb je nadat je je firewall hebt uitgezet, kazaa wel kompleet! afgesloten, en toen weer opnieuw opgestart?

staat er tijdens opstarten niet onder op de balk verbinden?
dit duurt de eerste keer na installatie vaak heel lang,gewoon even een tijdje laten staan dan komt ie vaak wel in.
tijdens dit verbinden zijn de verkeer en zoekknoppen grijs.

Geplaatst door maikel9
staat er tijdens opstarten niet onder op de balk verbinden?
dit duurt de eerste keer na installatie vaak heel lang,gewoon even een tijdje laten staan dan komt ie vaak wel in.
tijdens dit verbinden zijn de verkeer en zoekknoppen grijs.

Weet niet hoe het bij de anderen is, maar ik kan de computer dan wel uren zo aan laten staan maar dan is er nog steeds geen verbinding. Snap er ook helemaal niets van hoor, andere 2 computers doet Kazaa het prima op.

Ik heb ook een slechte verbinding met kazaa, kan geen zoek opdrachten doen, terwijl in bestand "verbinding maken" grijs van kleur is, ga ik van uit dat er verbinding is en "verbinding verbreken" zwart van kleur is.

Ik heb wel windows SP2 en ook limewire, limewire werkt goed behalve kazaalite.

Robert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan