kazaa lite zeer traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

joeri06

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2004
beste mensen,
Ik gebruik al enige maanden kazaa lite,maar kortgeleden is mijn PC gecrasht.Dus moest ik win XP home opnieuw erop zetten.
Nu heb ik kazaa lite opnieuw geinstaleerd,maar het gaat allemaal erg moeizaam,het zoeken duurd erg lang,en het downloaden schiet ook niet op.Kan het zijn dat ik iets moet wegvinken in de download,of juist moet aanvinken in de instellingen?
van verschillende kanten hoor ik dat kazaa bezig is te verdwijnen......????
maar dat geloof ik niet.Ik heb ook verschillende andere mogelijkheden gebruikt,zoals shareza,e-mul,maar daar heb ik hetzelfde probleem.
graag iemand die raad en daad weet.
win xp-home. 256 geheugen.
PC hp pavilion 7880
joeri06

Is je pc ook traag of alleen k-lite???

Als het K-lite is die traag gaat dan zou ik scannen op virussen want dr zijn virussen uitgekomen die via k-lite op je pc komt. Bekijk ook de forums van k-lite, misschien dat er meer mensen er last van hebbe....
K-lite Forum

Is je pc ook raar aan het doen dan kan je effe checken met ctr-alt-del wat er allemaal aan is...

reaktie op kazaa lite

Geplaatst door RealTurk

Als het K-lite is die traag gaat dan zou ik scannen op virussen want dr zijn virussen uitgekomen die via k-lite op je pc komt. Bekijk ook de forums van k-lite, misschien dat er meer mensen er last van hebbe....
K-lite Forum

Is je pc ook raar aan het doen dan kan je effe checken met ctr-alt-del wat er allemaal aan is...

Nee de PC doet niet raar!Het is enkel kazaa lite dat zo traag gaat,
speedtest gedaan uitkomst= 3207 down=1848kbps
upload = 40.7=326kbps

alles al vele male op virussen gescand,Norton,adaware,
spybots,registercleaner.
ik ben al een poosje bezig geweest de oorzaak te vinden,ook op het forum staat niets over traagheid van kazaa lite.
dank voor je reaktie

reaktie op kazaa lite

Geplaatst door RealTurk

K-lite Forum

Nee de PC doet niet raar!Het is enkel kazaa lite dat zo traag gaat,
speedtest gedaan uitkomst= 3207 down=1848kbps
upload = 40.7=326kbps

alles al vele male op virussen gescand,Norton,adaware,
spybots,registercleaner.
ik ben al een poosje bezig geweest de oorzaak te vinden,ook op het forum staat niets over traagheid van kazaa lite.
dank voor je reaktie
joeri06

Er is genoeg te vinden over de traagheid van Kazaa Lite op dit forum hoor ;).

De oorzaak van de traagheid is dat als bijvoorbeeld 10 gebruikers van 1 gebruiker een bestand downloaden. De uploadsnelheid wordt dan dus gedeeld, en dat betekent dat als er niet genoeg bronnen zijn Kazaa erg sloom is....

Ik zou zeggen ga eens op zoek naar BitTorrent. Gebruik Google.

Geplaatst door megabit
Er is genoeg te vinden over de traagheid van Kazaa Lite op dit forum hoor ;).

De oorzaak van de traagheid is dat als bijvoorbeeld 10 gebruikers van 1 gebruiker een bestand downloaden. De uploadsnelheid wordt dan dus gedeeld, en dat betekent dat als er niet genoeg bronnen zijn Kazaa erg sloom is....

Ik zou zeggen ga eens op zoek naar BitTorrent. Gebruik Google.

dat had ik ook al geprobeerd,maar bij de instalatie valt mijn internet verbinding uit.
maar ....dank voor de tip
joeri06

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan