Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door ibl
ik hoorde via geruchten dat kazaa lite k++ de downloadstream opzettelijk laag houd ... nu is mijn vraag kan je via een ander progie ook van het netwerk van kazaa downloaden? ... maar geen shareazaa ?
alvast bedankt
Geplaatst door ibl
nee niet echt .. maar omdat ik nu adsl 2048 kps heb en dat ie dan nog nooit boven de 1 kps gekomen is vond ik wel vaag ... meschien kwam het daarom en wisten jullie meer....
Trouwens: je geeft een directe downloadlink; dan zou je ook wel even wat informatie mogen geven over wat mensen die erop klikken eigenlijk precies binnenhalen, vind ik.
Geplaatst door a194645
hey buffy,
welk p2p programma gebruik jij dan ?
groetjes
johnny
Geplaatst door a194645
kan je in't kort uitleggen hoe ze werken buffy ?
had voor te testen bij soulseek elvis in getijpt maar zogoed als alles is grijs en dus niet te downen
alvast bedankt
johnny
is er een probleem met shareazaa ??Geplaatst door ibl
ik hoorde via geruchten dat kazaa lite k++ de downloadstream opzettelijk laag houd ... nu is mijn vraag kan je via een ander progie ook van het netwerk van kazaa downloaden? ... maar geen shareazaa ?
alvast bedankt
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.