kazaa lite?

• Onderwerp starter Onderwerp starter ibl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ibl

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2003
ik hoorde via geruchten dat kazaa lite k++ de downloadstream opzettelijk laag houd ... nu is mijn vraag kan je via een ander progie ook van het netwerk van kazaa downloaden? ... maar geen shareazaa ?

alvast bedankt

Geplaatst door ibl
ik hoorde via geruchten dat kazaa lite k++ de downloadstream opzettelijk laag houd ... nu is mijn vraag kan je via een ander progie ook van het netwerk van kazaa downloaden? ... maar geen shareazaa ?

alvast bedankt

Met Shareaza kom je sowieso niet op het Kazaa-netwerk hoor...
Wel met Grokster, maar dan krijg je wel een boel spyware op je pc.

Hecht je trouwens altijd zo veel waarde aan geruchten?

nee niet echt .. maar omdat ik nu adsl 2048 kps heb en dat ie dan nog nooit boven de 1 kps gekomen is vond ik wel vaag ... meschien kwam het daarom en wisten jullie meer....

Geplaatst door ibl
nee niet echt .. maar omdat ik nu adsl 2048 kps heb en dat ie dan nog nooit boven de 1 kps gekomen is vond ik wel vaag ... meschien kwam het daarom en wisten jullie meer....

Tja, de snelheid van p2p-sharing is nu eenmaal nog van allerlei andere factoren afhankelijk, naast je eigen downloadsnelheid. Maar 1 kb/s (als je dat bedoelt) is inderdaad wel erg langzaam.
De zeldzame keren dat ik KazaaLite nog gebruik gaat het trouwens wel lekker snel.

DietKazaa bedoel je? Dat is toch bedoeld om de spyware uit de gewone Kazaa te verwijderen, en dus nogal overbodig om te draaien als je KazaaLite hebt?

Trouwens: je geeft een directe downloadlink; dan zou je ook wel even wat informatie mogen geven over wat mensen die erop klikken eigenlijk precies binnenhalen, vind ik.

Trouwens: je geeft een directe downloadlink; dan zou je ook wel even wat informatie mogen geven over wat mensen die erop klikken eigenlijk precies binnenhalen, vind ik.

Vooruit,

Je hebt gelijk, maar ik kon zo snel het artikel niet vinden.
Hier staat het bewuste artikel.:confused:

Okee, heb het gelezen. Rest nog de vraag: wat is de toegevoegde waarde van dat DietKazaa t.o.v. KazaaLite? Al die extraatjes die DietKazaa belooft toe te voegen aan Kazaa Media Desktop zitten gewoon al standaard in KazaaLite. En dat DietKazaa is kennelijk bedoeld voor Kazaa Media Desktop: je zou dus eerst die Kazaa met al die spyware moeten installeren, om dan met DietKazaa die ongewenste programma's weer te deactiveren... omslachtig hoor. En zou wat resteert dan echt zo 'schoon' zijn als KazaaLite is?
Ik waag me er maar niet aan...

hey buffy,

welk p2p programma gebruik jij dan ?

groetjes
johnny

kan je in't kort uitleggen hoe ze werken buffy ?
had voor te testen bij soulseek elvis in getijpt maar zogoed als alles is grijs en dus niet te downen

alvast bedankt
johnny

Geplaatst door ibl

alvast bedankt
is er een probleem met shareazaa ??

nou ik vond shareaaza niet prettig werken ... maar nu ik wat instelllingen gewijzigd heb van kazaa lite k++ ... ( met de wizard) download ie al weer een stuk sneller ...

maar hartelijk dank voor jullie reacties :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan