kazaa-lite

Status
Niet open voor verdere reacties.

smittie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 aug 2004
Berichten
3
hallo mijn kazaa-lite 2.43 heb ik geïnstalleerd maar ik kan niet zoeken of het verkeer gebruiken. Wie kan mij helpen door uit te leggen wat ik moet doen? Op mijn computer zit windows xp prof.
 
Wat bedoel je eigenlijk, weet je niet HOE je het moet gebruiken of staan Zoeken en Verkeer er niet op?


Lucia
 
waarom kan je niet zoeken zit er geen knop of zoiets?
heb je onderaan de balk wel kazaa is verbonden en had je een eerdere versie van kazaa gehad en die eerst verwijderd?
en heb je een melding gehad van je firewall dat kazaa contact wil maken met internet.zoja altijd toestaan gedrukt?
 
je bedoelt dat die knoppen nog grijs zijn? dan is kazaa nog niet verbonden.
 
hoe moet ik kazaa-lite dan verbinden? Want er blijft in beeld staan verbinden maar hij is dan niet bezig.
 
Geplaatst door Pancamo
je bedoelt dat die knoppen nog grijs zijn? dan is kazaa nog niet verbonden.

Hoe moet ik kazaa-lite dan verbinden er staat inderdaat niet vebonden? En onder in beeld staat wel dat hij bezig is met verbinden maar hij doet niets.
 
het kan meerdere redenen hebbne , 1 is idd de firewall 2 hewb je wel zon gebruikersnaam enzo ingesteld? en er zijnog wel meer redenen die ik zo gauw niet kan verzinnen
 
Wat wel eens wilt helpen, is kazaa net zo lang aan laten staan tot je verbinding hebt (kan even duren en is alleen de eerste keer).
 
Ik heb op dit moment het zelfde.

Ik heb net een schone install gedaan en alle nieuwste drivers en updates voor xp pro geinstaleerd(directx9c,sp1A)met als gevolg dat kazaa niet meer verbindt.

Service pack 2 heb ik expres niet meer geinstaleerd,want een aantal programma's werkten niet meer bij een vorige install,waaronder ook kazaa lite 2.4.3NL.

Maar op dit moment heb ik geen firewall of antivirus draaien en ik heb gewoon verbinding met het net,maar geen kazaa lite.

Mischien zijn er meer mensen met de zelfde problemen?????
 
Ik heb exact hetzelde probleem gehad onder Windows XP. Firewall aan of uit maakte niet uit. Ik heb lang gezocht naar een oplossing maar kwam er niet uit.....
Tot dat op een dag.. het zomaar weer werkte. Geen idee waarom! Maar het doet het weer. Dus iedereen die dergelijke problemen heeft... en dat zijn er aardig wat als ik de verschillende forums lees. Er is hoop, soms gaat het vanzelf weer werken.
 
Geplaatst door J. Boers
Tot dat op een dag.. het zomaar weer werkte. Geen idee waarom!

Geplaatst door Jozo
Wat wel eens wilt helpen, is kazaa net zo lang aan laten staan tot je verbinding hebt (kan even duren en is alleen de eerste keer).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan