kazaa lite

Status
Niet open voor verdere reacties.

massimo591

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2002
heb sinds vandaag problemen met kazaa,kan op een of andere manier geen verbinding krijgen,hetzelfde geld voor wares p2p ook geen verbinding de enige die lijkt te werken is soulseek...
weet iemand hier raad mee???
greetzzz mass

probeer system herstel is naar een datum dat hij het nog wel deed.

re

had ik al gedaan werkt niet,opnieuw installeren ook niet,snap er niks van gister werkte het nog prima:8-0:

Heb je toevallig een proxy server ingesteld in die programma's? Zo ja, schakel die dan eens uit.

Mag ik mijn soortgelijke vraag er even tussendoor stellen?

Bij mij zit het namelijk wel achter een firewall van XP Pro met SP2, maar hoe kan ik die toegang veranderen?

Ik denk dat bij mij een mede computer gebruiker dat gebokkeerd heeft toen dat gevraagd werd, maar ik weet niet hoe ik dat terug kan veranderen.

Geen idee, gebruik die programma's niet. Je zou eens bij de instellingen kunnen kijken. Maar die proxy server wordt niet vanzelf ingesteld en aangezien je niet weet waar het zit zal dat het wel niet zijn....

@Miauw: Configuratiescherm -> Windows Firewall.

Ik heb zelf het probleem dat Kazaa sowieso erg slecht connect. Ook wanneer er eenmaal verbinding is, gaat het downloaden erg traag. Dit allemaal sinds de installatie van SP2.
Wanneer de topicopener zich hier niet in herkend, zou even moeten kijken bij 'netwerklocaties', 'eigenschappen' en dan bij je lan-verbinding even moeten kijken of de windows-firewall (die SPO2 automatisch aanzet) niet toevallig toch aanstaat. Zo wel, die effe uitzetten, en indien je dit niet wil, even de blokkade weghalen voor kazaa.

heb de firewall van xp altijd standaard uit staan,heb gekeken bij de lan instellingen staat alles aangevinkt zoals het hoort,kan niks vreemds ontdekken daar:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan