kazaa lite

Status
Niet open voor verdere reacties.

M@riëlle

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 apr 2005
Heb op mijn laptop enkel een c-drive als vaste schijf (40 Gb). Volgens mijn schoonbroer mag ik daar Kazaa Lite niet op downloaden. Enig idee of dat klopt? Moet ik een extra harde schijf installeren, enkel voor Kazaa lite? Of mag ik het er gewoon opgooien?

Amai da's snel! Ben nieuw hier, had er van gehoord, maar zo snel! Toppie! (en merciekes, trouwens):thumb:

En als nieuweling heten we je van harte welkom op Helpmij.nl
:D

Laatst bewerkt:
Ja, kom eens vaker langs, dat houdt ons van de straat ;)

Geplaatst door Admin_Frisian
Ja, kom eens vaker langs, dat houdt ons van de straat ;)

Zat net op het forum vam www.chelloo.com te lezen.
Ging over het verdwijnen van de datalimiet bij chello.
Daar lopen gastjes rond die nu tegen elkaar opboxen wie het meest kan downloaden. Ze hebben het over 600 GB !!!! per maand.

Dat is nog eens vam de straat houden :D (stelletje idioten )

Ik zou als ik jou was er BearShare op zetten ik vind dit fijner werken en ook het downloaden gaat naar mijn gevoel sneller. Ook heb ik minder last van dat als ik een nummer download dat ik dan soms numemrs van 15 minuten krijg wat helemaal niet klopt ( Bij Kazaa dan he )

ik gebruik ook bearshare :D Simpel, makkelijk en goed

Nu we het hier toch over bearshare gaan hebben, waarvoor is dat schuifje rechtbovenin ?

ik vind trouwens limewire (zelfde netwerk) een stuk overzichtelijker.

Ja Limewire het is wel handig en overzichtelijk maar op een of andere maniet is me pc dan heel erg traag. Ik weet niet hoe dit komt maar dan gaat me internet traag alles wat ik wil opstarten een word document. Ik vind bearShare echt heel fijn.

En ja dat balkje bovenin dat snap ik oko niet echt ik doe er ook niks mee haha dus dat zou je misschien even kunnen opzoeken ergens

verkeerde plaats voor je vraag in dit forum.

Verplaats je vraag naar filesharing in dit forum!

Groeten,

Schaap:)

Hier ben ik wwer. Ben blijkbaar echt een leek: wat is bearshare???? en waar haal ik dat??? (kunnen jullie weer ff van de straat, he )

bearshare is een downloadprogje zoals kazaalite, maar dan met veel minder virussen en spyware en ook veel minder corrupte(slegte bestanden) hier te downloaden:
http://www.bearshare.com/ en dan ergens in het midden helemaal links van de pagina(niet scrollen) zie je de freeversion staan, klik er op en je kunt hem downen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan