Kazaa My Shared Folder

Status
Niet open voor verdere reacties.

FotoBrowser

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 jan 2004
Standaard is My Shared Folder (waarin alle downloads terecht komen): C:\Program Files\Kazaa\My Shared Folder. Ik wil dit graag wijzigen omdat mijn C-schijf aan de kleine kant is. Via Tools/Options/sharing-tab kan ik wel zien wat My Shared Folder is, maar niet wijzigen.

Weet iemand de oplossing?

P.S. Ik gebruik Kazaa Media Desktop v2.6.

Gebruik je niet de lite versie? De gewone kazaa zit vol met spyware.

Wellicht kan dat komen door dat je downloads hebt lopen en die map dus in gebruik is ?

Kazaa Media Desktop v2.6 zit inderdaad vol met spyware.
Dus beter kazaa lite installeren, kazaa lite is alleen moeilijk of niet te vinden op internet, dus zoek met kazaa onder software naar nederlands, en als het goed is komen er een heleboel nederlandse versies van kazaa lite
243 is de nieuwste versie
Zorg wel bij het downloaden van software bij kazaa dat een up to date virus scanner aan staat.
Hij is ongeveer 3.2 MB
Sluit vervolgen kazaa af ook rechtonder bij je klok, zet alle bestanden van je My Shared Folder in een andere map, ga vervolgens naar configuratiescherm > software
en verwijder kazaa.
Nu nog de spyware verwijderen:
Ga naar deze topic >>>http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=144016 en doe precies wat er in het eerste bericht staat.
Na dit alles installeer je KaZaa lite en tijdens de installatie kan je kiezen waar je de My Shared Folder wilt hebben.

SUCCES

Kaaza Lite doet wat ik wil

Allen bedankt,

Ik was me niet bewust van het bestaan van Kaaza Lite, wel van de spyware in mijn Kazaa (Grrrrr!!!).

Kazaa Lite - het is versie 2.4.1 - gewoon gedownload met de KMD. KMD verwijderd en Kazaa Lite geinstalleerd.

My Shared Folder is gewoon in te stellen waar ik hem hebben wil en ook de search opties en andere zijn veel gebruikersvriendelijker. Mooi bijkomend voordeel is de afwezigheid van spy-troep!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan