kazaa & nis niet samen

Status
Niet open voor verdere reacties.

harmen__666

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 jul 2002
Als ik kazaa installeer dan lijkt alles goed te gaan en kan ik ook downloaden maar na een onbepaalde tijd sluit kazaa af en kan ik hem niet meer opstarten.

Ik denk dat het probleem in spybot zit bedenk ik me net en dus niet in nis. Die haalt bepaalde bestanden dr uit de met reclame te maken hebben en dat wil kazaa graag behouden.

hoe los ik dit op?

Laatst bewerkt:
Bijlage???
Ik heb ook kazaa en NIS maar dat werkt hier goed.

En wat zou er dan moeten gebeuren???

Ik weet niet waar het aan ligt maar al mn mail is foetsie

Heb je al gescand op spyware en of virussen. Dat kazaa raar doet kan best een keer, maar als toevallig ook gelijk al je mail weg is, lijkt er toch meer aan de hand. Virussen of spyware is dan goed om eerst uit te sluiten.

Heb je eigenlijk een firewaal en een actuele virusscanner. Op Kazaa kan je de meest verschrikkelijke dingen tegenkomen.

ik open nieuw vraagje................al mijn mail verdwijnt

Geplaatst door Wim1960
Heb je eigenlijk een firewaal en een actuele virusscanner. Op Kazaa kan je de meest verschrikkelijke dingen tegenkomen.
Zie titel.
NIS=antivirus en firewall.

nee ook die virus scanner krijg ik op dit moment niet 100% up to date

NB heb je Kazaa, of Kazaa Lite?

Als je niet de Lite versie hebt verwijder dan Kazaa (deze barst van de spyware) en installeer Kazaa Lite. Die kan je hier downloaden: http://www.kazaalite.tk/

housecall das ff een goeie..........

ik dacht dat kazaalite het niet meer deed?!

Volgens housecall geen virus.

Laatst bewerkt:
Ik begrijp dat je de gewone kazaa hebt, verwijder die maar gauw en scan met spybot en/of adaware.

Helemaal goed Biertjuh :)

Tanx mensen......voorals nog gaat het goed. Nu maar hopen dat ik nis weer wel up to date krijg en kazaa blijft draaien.........

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan