kazaa opstart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Presphire

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2003
Berichten
128
ik heb 2 vraagjes over kazaa:

1. als ik mijn pc opstart verbinden msn messenger en kazaa lite (versie 2) zich met het net, maar zou het kunnen dat kazaa ook een hoofdvenster laat zien bij het opstarten ipv zich stilletjes in de taakbalk te verbergen?!?!

2. als ik kazaa wil updaten, dan doettie dat netjes, maar als hij wil installeren krijg ik een melding dattie geen software kan updaten of installeren ofzo omdattie het al heeft :confused:
 
1. Tot zover ik weet opent Kazaa zich nooit in een hoofdvenster en gaat dit ook niet.

2. Je zegt het zelf al, de update is overbodig aangezien je dan al over de laatste versie beschikt. Er word dan ook nisk geinstaleerd. Welke versie heb je?
 
Die kan je dan verwijderen en via deze link de nieuwste versie binnen halen. Dat is 2.4.3


Succes,
Raymond
 
Kan wel hoor, dan moet je de snelkoppeling van kazaa kopieren naar de map opstarten.
Die map kan je vinden via start > programma's > rechtsklikken > openen.
 
Laatst bewerkt:
Yep, daar staat hij bij al maar hij opent mooi niet in een groot scherm als hij verbind:(
 
En als je op de snelkoppeling op het bureaublad klikt opent hij dan wel met een groot scherm ?
Ooh mischien moet je de optie met windows opstarten uitzetten.
 
mijn vraag is opgelost via opstarten via start, ik had het al, en zag toen jullie antwoorden, matoch, thnx :thumb:

jullie vechten het nog ff uit?!?!
zetten jullie dan zelf het antwoord op opgelost? :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan