Kazaa schrijft C: vol!

Status
Niet open voor verdere reacties.

megabit

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 aug 2002
Ik heb mijn computer opnieuw geinstalleerd (op c:\). Op D:\ stond kazaa. Die staat er nog steeds. Ik heb Kazaa er overheen geinstalleerd. Als ik Kazaa open begint mijn harde schijf als een gek te ratelen en schrijft hij allemaal *.tmp bestanden weg tot c:\ vol is. Dit gebeurt ook als ik My shared folder in de Windows Verkenner open.

Kazaa er volldeig weer af gooien en opnieuw installeren.
In Kazaa aangeven dat je shared folder op de D-schijf moet komen.
PS je gebruikt wel Kazaa-lite hoop ik.
Dit met oog op Spyware.;)

Geplaatst door crash
Kazaa er volldeig weer af gooien en opnieuw installeren.
In Kazaa aangeven dat je shared folder op de D-schijf moet komen.
PS je gebruikt wel Kazaa-lite hoop ik.
Dit met oog op Spyware.;)

Bedankt voor je snelle reactie maar het heeft niet geholpen. Ook niet als ik een andere map als shared folder instel. Ik zal wel zoals Wim1960 zegt op spyware en virussen scannen. En ik gebruik idd Kazaal lite.

Geplaatst door Wim1960
Scan voor de zekerheid op virussen en spyware.

Helaas, het heeft niet geholpen. Ik heb op spyware gescand met AD-aware en Spybot en op virussen mer Kaspersky. Het werkte totdat ik mijn oude shared folder weer instelde. Kazaa heeft dan na een paar minuten alweer een aantal gigabyte aan tmp files weggeschreven. :confused:

Zet alles uit je shared folder eens in een gewone map, en herinstalleer kazaa dan eens.

Je kunt je natuurlijk ook afvragen of er misschien iets in de folder zit wat niet in orde is. ;)

Geplaatst door sigma
Je kunt je natuurlijk ook afvragen of er misschien iets in de folder zit wat niet in orde is. ;)

Zat ik net aan te denken, maar een virus zal het niet zin want hij heeft net gescand.

Misschien zitten er wat software programma's uit niet geheel betrouwbare bron in de map.

Geplaatst door Jozo
Zet alles uit je shared folder eens in een gewone map, en herinstalleer kazaa dan eens.

Dit het ik al gebprobeerd maar als ik de map open gaat het al fout.

Ik heb in Kazaa bij verkeer alle downloads verwijderd en toen kwam er weer een hele rits. Toen dacht ik van dit kan niet goed zijn en heb ik alle .dat files uit mijn shared folder gehaald en het probleem is opgelost! Toch bedankt voor jullie hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan