Kazaa sneller laten downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

AdXenos

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2001
Hallo mensen,

Weet iemand hoe ik Kazaa Lite sneller kan laten downloaden.

Ik gebruik Speed Up maar vindt het niet erg sneller werken.

Is hiervoor wel een ander trucje?

Mijn Internet verbinding is Mxstream en ik durf niet te zeggen wat zijn max. snelheid is.

Ik hoop dat iemand iets weet!

Gr. AdXenos

je gebruikt de kazaacheater ?

(vanaf kazaa versie 2 te gebruiken)

De snelheid van kazaa is ook in zeer belangrijke mate afhankelijk van de uploadsnelheid van de "tegenpartij"-> zo gebeurt het mij wel eens dat ik down met een snelheid van 3.4 Kb/sec, maar OOK wel eens met een speed van 60 Kb/sec...............

Laatst bewerkt:
Andere truuk is om op het item te gaan staan, rechtermuisknop. en selekteer meer bronnen vinden.

Geplaatst door AdXenos
Hallo mensen,

Weet iemand hoe ik Kazaa Lite sneller kan laten downloaden.

Ik gebruik Speed Up maar vindt het niet erg sneller werken.

Is hiervoor wel een ander trucje?

Mijn Internet verbinding is Mxstream en ik durf niet te zeggen wat zijn max. snelheid is.

Ik hoop dat iemand iets weet!

Gr. AdXenos

Leuke kleurtjes gebruik je :).

Het kan ook gewoon ongeduld van je zijn. Soms wil het gewoon niet sneller omdat de gebruiker 'aan de andere kant' niet zo'n snelle internet verbinding heeft en laat nou die de enige zijn met dat bestand. Beetje jammer maar er zit niets anders op. Is dit niet het geval dan kun je de tip van jbs opvolgen. Zodra kazaa meer mensen kan vinden die datzelfde nummer hebben kan kazaa de download opsplitsen en door een x aantal mensen tegelijk op laten halen. Je kunt ook kijken tijdens het zoeken naar liedjes naar de Bandwidth (bandbreedte) die de gebruiker heeft (of samen hebben indien er meer dan 1 gebruiker hetzelfde bestand heeft) kijken en dan de beste eruit halen.

Wil je het echt sneller laten gaan, gebruik dan speed up, en zet bij "seconds between cycles" of in die trende 5 seconden ofzo, en dan "between items" 5 seconden, en zet "limit search to" uit.
(deze opties krijg je trouwens door te rechterklikken op speedup en dan op settings).
Je hebt wel een snelle pc ervoor nodig, en een snelle Internet verbinding.... maar met ADSL van je zit dat wel goed denk ik, nu het geupgraded tot 768 is.

Geplaatst door marianneke
Zou dit wat zijn:
http://www.kazaamate.com/

Graag jullie mening!

Ze geven te weinig info om een conclusie te maken vind ik, ze beloven bv anonymous filesharing....
Ik vertrouw de site niet, de software ken ik niet al zegt mijn eerste indruk dat ik er vandaan moet blijven.

Geplaatst door @temptation

Ze geven te weinig info om een conclusie te maken vind ik, ze beloven bv anonymous filesharing....
Ik vertrouw de site niet, de software ken ik niet al zegt mijn eerste indruk dat ik er vandaan moet blijven.

Yep, net ff geinstalleerd 7 soorten spy\adware

1 save now- when you save
2 VCatch
3 VX2 [transponder]
4 Popupstop
5 Cydoor
6 Blazefind
7 Advanced Searchbar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan