Kazaa start niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Midnightwalker

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2004
Berichten
18
Ik heb gisteren Service Pack 2 verwijderd en een spyware programma (spyware Docter) over mijn pc gehaald, maar nu start kazaa niet meer op.

Ik krijg de volgende foutmelding:

Kazza media Desktop has Failed to start because you have an incorrect or missing version of TopSearch.
Reinstalling the application from www.kazaa.com may fix this.

Is de enige manier om dit probleem op te lossen kazaa opnieuw te instaleren of zijn er nog andere opties als vervanger voor kazaa??

Alvast Bedankt
 
Ja is inderdaad kazaa normaal.. Maar is er dan zoveel verschil tussen Kazaa en Kazaa Lite? En wat zijn de verschillen precies dan? En zijn er nog betere programma's dan het hierbovengenoemde kazaa??
Zo ja welke? En waar kan ik die vinden??
 
Geplaatst door ***Rico Sosa***


er zijn altijd betere

shareaza
winmix
abc
etc.....

Bedankt Rico Sosa, maar kun je me ook vertellen welke het gebruiksvriendelijkste is??

Moet toegeven dat ik nu van Kazaa ben afgestapt en overgestapt ben op eMule en dat bevalt me eigenlijk ook best wel prima..
 
Bedankt Rico Sosa, maar kun je me ook vertellen welke het gebruiksvriendelijkste is??

emule is een goede hoor.
Wat betreft tot de gebruiksvriendelijkheid ligt er maar aan wat je wensen zijn

Eigenlijk zijn ze allemaal wel gebruiksvriendelijk,het ligt er alleen aan aan wie je het vraagt.

De een vind de een shareaza beter en de ander kiest voor emule

Bij p2p ligt het meestal aan je systeem je router config,je firewall instellingen je resources,etc...

het beste is om zelf te proberen en te kijken welke het beste bij jou past:)

R
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan