kazaa veilig?

• Onderwerp starter Onderwerp starter ell
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ell

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 sep 2004
Hallo mensen. Ik heb mijn pc geformatteerd omdat er de nodige ellende op zat. Nu wil ik weer kazaa downloaden. Voorheen had ik kazaa lite maar die bestaat kennelijk niet meer.
Wie heeft ervaring met de huidige te downloaden kazaa?

alvast bedankt

Ik zelf heb Kazaa al paar x geprobeerd maar ik raad het af!!!
Heb gelijk gedeinstalleerd aangezien het zorgt voor de nodige spyware op je pc :confused:
Er zijn veel betere download programma's zoals SoulSeek of Emule ook dc++ is wel een aanrader!
Deze programma's werken veel beter!En je hebt veel minder last van spyware!

Maar dit is dan ook maar mijn mening, iedereen heeft weer andere ervaringen.

:eek:

zet gelijk de programmaas spywareblaster en adaware se op je pc,regelmatig updaten en scannen met adaware en wat er dan nog aan spyware op komt is stukken minder.
kazaa lite ++ is verder wel goed hoor zoals raymond al schreef.
gebruik natuurlijk ook een virusscanner en een firewall dan zit het wel goed op je pc.

Laatst bewerkt:
Welkom op Helpmij:) Ik verplaats de vraag even naar een geschiktere sektie :)

Probeer eens heel wat anders dan Kazaa., zoals torrents, emule, dc++ of nieuwsgroepen.

Van deze programma's ben je zeker van wat je download en met kazaa wil dat nog wel eens een verrassing zijn :P

Geplaatst door upsidaisy
Probeer eens Shareaza.

Inderdaad, gebruik ook al tijdje Shareaza. Erg tevreden over. Gaat snel en ziet er mooi uit. Het oog wil ook wat natuurlijk:)

(collega van Educado)

kazaa, imesh, ect... die programma's zijn absoluut niet veilig.. het is kweek plek voor virussen en andere sh*t.
als je films, Muziek,programma's, apps, ect wilt downloaden en er 97 - 100 % zeker van wilt zijn dat wat je download ook echt is wat je zoekt dan moet je die programmas vermijden..

1. het beste van het beste = aanmelden op een ftp board (een fatsoenlijke ftp board, niet van die wannabe's)

Als je geen tijd/ervaring of als je gewoon geen fatsoenlijke ftp board kan vinden dan kun je als alternatief IRC gebruiken.

wat je doet is dit:
je gaat hier naartoe ( hierin zoek je whatever.. dat je wilt hebben)
www.disney.com

dan krijg je wat gegevens te zien (je moet maar zelf uitvinden wat wat is.. ik neem aan dat de mensen heir wel wat verstand ervan hebben)

iig, als je op de link drukt met # ervoor dan opent een irc venster.
(je moet hiervoor Mirc hebben geinstaleerd en goed geconfigureerd)

dan kom je in een chat venster... het enige wat je hoeft te doen is op controll + v te drukken en dan op enter (dan plak je een command die je naar een bot zend om je bestand te downen)

Veel plezier 0€ = best price ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Raymond Bos die kazaa op die site is al oud.
er is al kazaa lite 2.6.1 en die werkt geweldig, geen beschadigde bestanden, geen halve mp3s met geruis, en bijna altijd de goede, nog 1 voordeel hij is razend snel en hier te krijgen:http://www.foutelink.nl
probeer het maar en anders diet kazaa ik hoor het wel gr janntjes.

Geplaatst door janntjes
Raymond Bos die kazaa op die site is al oud.
er is al kazaa lite 2.6.1 en die werkt geweldig, geen beschadigde bestanden, geen halve mp3s met geruis, en bijna altijd de goede, nog 1 voordeel hij is razend snel en hier te krijgen:http://www.foutelink.nl
probeer het maar en anders diet kazaa ik hoor het wel gr janntjes.

Ik wil niet zeuren hoor maar de versie haalt volgens mij niks uit wat betreft de kwaliteit van de MP3 en dergelijke!!
Ze blijven van het zelfde netwerk afkomen welke versie je ook gebruikt. Ik heb hier gewoon 2.43 en nooit problemen.

Dus je beweerd dat ik met mijn 2.43 versie van een ander of een ouder netwerk download?
Je moet het zien als twee boodschappenwagentjes eigenlijk. Die van jou heeft nieuwere wieltjes en een mooier kinderzitje maar we shoppen nog steeds in dezelfde supermarkt;)

Laatst bewerkt:
KaZaA is troep, ik raad het programma daarom ook af. Oke, KaZaA Lite en DietK zijn wel spywarevrij enzo, maar je download nog altijd van hetzelfde hevig vervuilde netwerk.

Dit zijn goede programma's:
*Emule
*eDonkey2000/Overnet
*DC++

Overigens is het Bittorrent netwerk ideaal voor grote bestanden. Je moet dan wel een Bittorrent client downloaden zoals Bitcomet(www.bitcomet.com) en dan naar torrents zoeken, bijvoorbeeld op www.disney.com

[modbreak]Geen links plaatsen waar downloads te vinden zijn[/modbreak]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan