Kazaa wil geen verbinding maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bruce The Boss

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 aug 2002
Berichten
1.945
ik heb een een windows xp computer kazaa lite geinstalleerd maar hij wil geen verbinding maken.

Wat kan dit zijn ?

Jacco
 
Verkeerde instelling
kazaa ligt er uit
je hebt geen internet verbinding
En ga zo maar door.
 
Verkeerde instelling
kazaa ligt er uit
je hebt geen internet verbinding
En ga zo maar door.

Heb gewoon de standaard instellingen
Ligt Kazaa eruit bij iemand anders ??
Heb wel een internet verbinding
..............
 
hier werkt het

ik krijg meteen verbinding,met kazzaa,
alles werkt.

groetjes
 
Heb je al gekeken of als je firewall uitzet of je er dan wel in kan komen.
 
Nee, want het probleem met Kazaa is niet op mijn eigen computer maar op de computer van een vriend van mij, en het probleem met het virus is wel op mijn eigen computer.

En ik heb de firewall (van windows) uitgezet op die computer maar hij maakt toch geen contact.

Jacco
 
en heeft dat kazaa lite het wel gedaan voorheen?
zo ja een systeemherstel geprobeerd terug naar een tijd toen die het wel deed.
 
Laatst bewerkt:
Hij had voorheen de "verkeerde" Kazaa geïnstalleeerd. Deze heb ik verwijderd en daarna "Light" geïnstalleerd.

En de oude versie deed het wel.

Jacco
 
en toen je die geinstalleerd had en de eerste x dat je probeerde verbinding te maken heb je een bericht van je firewall gehad?(bijv kazaa lite wil verbinding maken met internet wat wilt u doen) als je dan blokkeren kiest doet die het nooit.
probeer anders eens opnieuw te installeren en wanneer je die eerst verwijderd klik op zoeken en verwijder alles van kazaa en van kazaa lite.
 
Laatst bewerkt:
We hebben nooit een melding gehad. Maar daarna heb ik toch de firewall uitgezet.
 
Download Kazaa BeGone van Merijn Bellekom om alle resten van Kazaa te verwijderen.

Ik zag je logje van HijackThis gister en daar zat dus veel troep in... heb je de instructies die Buffy je gaf al uitgevoerd?
 
ik ken dat verschijnsel van Kazaa Lite en XP.....sommige versies verdommen het om samen te werken. Zoek ergens op internet of binnen je kennissenkring een iets oudere setup van K-Lite en het zal wel werken
 
Laatst bewerkt:
Download Kazaa BeGone van Merijn Bellekom om alle resten van Kazaa te verwijderen.

Zal ik doen .....


Zoek ergens op internet of binnen je kennissenkring een iets oudere setup van Kazaa en het zal wel werken

Je bedoeld een oudere versie ? Waar haal ik die vandaan ......
 
dan zou ik wel de LITE versie van Kazaa installeren, en niet de standaard versie... of je moet graag willen dat spyware je PC weer gaat bevolken....
 
ik had je door willen sturen naar www.oldversion.com, maar daar is K-lite niet meer te downloaden omdat het een illegally hacked version of the Shermann Networks Kazaa zou zijn.......

Geen idee waar je hem dan wel vandaag kan halen........zoek eens via Kazaa ofzo:rolleyes:
 
Geplaatst door PC-user
ik had je door willen sturen naar www.oldversion.com, maar daar is K-lite niet meer te downloaden omdat het een illegally hacked version of the Shermann Networks Kazaa zou zijn.......

Is het ook;)

Ikzelf zou goede shareprogramma's als Shareaza, WinMX of Soulseek aanraden (laatste twee zijn wel meer voor muziek).

En geen Kazaa Lite, waarvan het netwerk stikt van de virussen en dergelijke...
 
Das waar, sinds halverwege 2003 is de kwaliteit van het Kazaa network echt heel slecht geworden..........9 van de 10 audiofiles zijn **** doordat er een idiote piep door heen zit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan