Kazaa

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hansscheer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 jun 2001
Wie kan/wil mij helpen . kom er zelf niet meer uit .
Na een herinstallatie van xp werkt zowel kazaa lite als ook newsbin niet meer . Kan geen verbinding maken .
Ik heb twee computers en op beide wil het niet lukken .
Kan het liggen aan mijn draytek 2200e router , deze heeft een tijdje zonder stroom gestaan ?
Ik gebruik xp home , de firewall in xp staat uitgevinkt .
Routerfirmware = v2.3.8
Ook andere kazaa versies werken niet .
Wie weet raad ?
Bvd Hans

Wat werkt er precies niet meer.
Draaien er ook nog andere firewalls mee, dus niet geintregeerd in XP?
Zijn er mischien poorten die niet meer open staan in de router die voorheen wel open stonden, kan kazaa geen verbinding maken?
Gebruik je wel Kazaa lite en geen kazaa of kazaa desktop.

Zoals ik al zij kazaa kan geen verbinding maken het search veld blijft grijs .
Op 1 pc zit norton i.s 2004 , ook als ik die firewall van norton uitzet doet kazaa het niet . Op mijn andere pc zit geen firewall en ook geen norton .
Ik heb zowel de engelse kazaa lite en de nederlandse .
Aangezien ook ik denk dat het aan mijn router ligt maar geen verstand van firewalls in routers ook niet van openstaande poorten graag hulp . Kan het feit dat de stroom een dag van mijn router was de oorzaak zijn ?

Hans

Ik had een vergelijkbaar probleem, ik loste dit op door een andere gebruikers naam aan te maken in kazaa met een andere email adres en alles wat daar maar staat.
Mischien dat er meerdere mensen met deze naam proberen in te loggen op kazaa en dan wil het ook nog wle eens heel lang duren of totaal geen verbinding krijgen.
Poorten open zetten, je zult in de router moeten zoeken naar zogenaamde NAT functies, hier kun je dit instellen, ik moet even zoeken welke poort voor wat is maar dat komt wel goed.

Programma mischien eens opnieuw instaleren, wel vreemd dat dat andere progje ook niet wil werken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan