KazaaLite voor alle medeXP-gebruikers

Status
Niet open voor verdere reacties.

rwissink

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2000
Ik heb KazaaLite V2.03 geinstalleerd onder XP/he. Ik wil graag Kazaa voor alle gebruikers toegankelijk maken. Dat lukt me niet. Er zijn 5 gebruikers, maar alleen ik heb volledige gebruiksrechten.
Ik heb geprobeerd om voor iedere gebruiker een snelkoppeling (van kpp.exe) te maken, maar dat werkt niet: je krijgt dan een error.
Daarna heb ik geprobeerd om met ptrack.exe (zit in Kazaa) nieuwe gebruikers aan te maken, maar dat prg blijft maar in de sytemtray hangen en de 2 opties (show mainwindow en start client) kan ik niet aanklikken.
Ik weet het niet meer.
Wie kan helpen?

Je hebt 5 gebruikers op 1 pc??

Zorg dat ze allemaal admin rechten hebben dan.

Ja: mijn vrouw, 3 kinderen en ik zelf.
Die geef je toch niet allemaal admin-rechten? Dat was nou net niet de bedoeling.

Instalatie

Volgens mij word bij iedere instalatie van een programma gevraagd of je het voor andere gebruikers beschikbaar wil maken (en volgens mij kan de administrator het anders wel doen).

Hoi Barry,
bij de installatie kun je aangeven of Kazaa voor alle gebruikers registersleutels moet aanmaken. Dat had ik dus aangevinkt.
Verder ben ik de administrator, maar weet dus niet hoe ik Kazaa voor iedereen beschikbaar kan krijgen.

Dan weet ik het ook niet denk ik
(ik heb ook maar 1 gebruiker (ikzelf) op mijn PC en ik d8 dat ut duz wel zou werken)

Deel je map My Shared Folders voor alle gebruikers kunnen ze in iedergeval meeluisteren :D

Ik had dit zelfde probleem. Ik heb het uiteindelijk opgelost door Kazaa bij iedere gebruiker apart te installeren. En dus (tijdelijk) admin rechten te geven.

Dit probleem heb je bij meerdere programma's. Ik had het bv. ook bij The Sum of all Fears.

Hoi Ik heb het als volgt gedaan na veel puzzelen. Bij elke gebruiker installeren. Dat houdt in dat je voor eventjes elke account moet wijzigen in Beheerder. Dan Kazaa instaleren(eventueel via windowsverkenner de het installatie progje in de map brengen waar je hem wilt hebbe). Je kunt dan ook per persoon je eigen map waar de muziek in terecht komt aanmaken. Vergeet alleen niet de accounts terug te zetten. Succes Helga

Hallo allemaal,
zo kom ik verder! Dank voor jullie reacties. Ik ga voor iedere gebruiker opnieuw installeren, terwijl ik ze tijdelijk adm.rechten geef. Trouwens de tip om i.i.g. de shared folder te delen is ook heel handig.
Dank jullie wel!
Ik ga ermee aan de slag.

Hallo allemaal,
zo, ik heb dus voor iedereen Kazaa Lite geinstalleerd en dat werkt uitstekend.
Dank voor jullie reacties!

makkelijkere oplossing

verkenner openen:
C: documents en settings: all users
Als je hier de programmabestanden zet zijn ze voor iedereen toegankelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan