KazaaLite

Status
Niet open voor verdere reacties.

madmad

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2003
Een korte vraag over het zoeken in KazaaLite. Als ik een nummer van de groep James zoek en James opgeef als artiest krijg ik ook alle nummers van James Last en James Gallway en James Brown. In Kazaa kon ik nog met mijn rechter muisknop klikken en aangeven 'zoek meer van zelfde artiest' maar dat werkt niet in Lite. Weet iemand hoe ik de zoekopdracht kan beperken?
Tweede vraag: hoe kun je zelf je participatiegraad verhogen?
Dank voor reacties.

Ik reageer alleen op de eerste vraag;
Ik heb sinds eergisteren Kazaa eraf gehaald en Kazaa Lite erop gezet. Als ik rechtklik op 'zoek meer van zelfde artiest' dan werkt dat bij mij wel (versie K-Lite 2.1.0)
Een tip:
Als je boven op op je balkje klikt bij titel, artiest, grootte ..enz, dan zet Kazaa het op volgorde. Op alfabetische volgorde of op volgorde van grootte. dan heb je alles mooi overzichtelijk onder elkaar staan hoe lang je lijst ook is.

Laatst bewerkt:
Hoe meer je beschikbaar stelt om te downloaden, hoe hoger je participatiegraad wordt...

Hier is ook een cheat voor... ;)

hoi,

bij mij zit die cheat idd in kazaa lite 2.0.0
sta dus altijd op 1000 ;-))

greetz

jean

Geplaatst door de jean
hoi,

bij mij zit die cheat idd in kazaa lite 2.0.0
sta dus altijd op 1000 ;-))

greetz

jean

Er is al een nieuwere Nederlandse, de 2.1.0 Daar zit ook standaard de cheat in.
Groetjes, Tanja

Ik kon bij het installeren al opgeven of ik gebruik wilde maken van de cheat. Daarna doet hij alles zelf en blijft je participation level op 1000 staan zodat je voorrang krijgt op bestanden downloaden die een ander ook wil downloaden.
Groetjes, Tanja

hoi,

en binnen enkele maanden staat iedereen zen level op 1000 en blijft de traagheid toeslaan...............:-((

greetz

jean

Geplaatst door de jean
hoi,

en binnen enkele maanden staat iedereen zen level op 1000 en blijft de traagheid toeslaan...............:-((

greetz

jean

traagheid zou ik niet willen zeggen. Liever dat diegene die veel downloads beschikbaar stellen er niet langer voordeel van hebben t.o.v andere minder actieve kazaa users.

Ik ben blij dat "vind meer van dezelfde gebruiker"in de nieuwe lite versie weer werkt, want ook al sta je op 1000, als ik zie dat je niets deelt wordt je er bij mij toch afgeknikkerd. Ik vind die "rocko" cheat maar vreemd. Als je op 1000 staat en haalt 3 nummers op sta je alweer in de 200 of zo, vind het nergens op slaan. Met die nieuwe blijf je op 1000, valt ook weer erg op:D
Groetjes, Tanja

Geplaatst door vaat

traagheid zou ik niet willen zeggen. Liever dat diegene die veel downloads beschikbaar stellen er niet langer voordeel van hebben t.o.v andere minder actieve kazaa users.

Ik heb bij speedtest eens gekeken hoe snel mijn adsl is. En het blijkt dat mijn uploadsnelheid slechts 5kb is. Daarom heb ik maximaal 2 uploads ingesteld, want anders heeft een ander er nog niets aan. Het is dus niet altijd onwil als je niet veel heb weg te geven. (ben wel de hele dag online trouwens)

Laatst bewerkt:
Ik ben ook nog iets vergeten erbij te zetten, als iemand van mij download met een lage snelheid en die deelt niets laat ik hem/haar gaan (kost me toch weinig bandbreedte), maar als iemand met hoge snelheid download en niets deelt, die worden gecanceled. Niet iedereen heeft natuurlijk onbeperkt internet;)
Groetjes, Tanja

Ik vind het best wel k*t dat je niet bij Kazaa de maximale up- en downloadsnelheid in kan stellen. Want ik ben best bereid 8 van mijn 12 kb aan uploadbandbreedte beschikbaar te stellen, maar dat kan niet en als mensen dan van me gaan downloaden gaat dat meestal met de volle 12 kb/s en dan gaat mijn eigen internet weer traag, dus heb ik het hele sharen maar uitgezet.

In veel andere programma's kan je dat wel instellen.

@lekkere kwal
Bij de nieuwe kazaa lite kun je bij opties -> geavanceerd opgeven hoeveel bandbreedte je wilt delen (als ik het goed begrepen heb). Volgens mij kon dit in de oude ook al. Kijk er maar eens, misschien dat het klopt.
Groetjes, Tanja

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan