KB-files

Status
Niet open voor verdere reacties.

jblommerde

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2000
Hoi allemaal,

Ik heb een andere PC aangeschaft en loopt als een treintje !!
ECHTER, het minste geringste wat ik doe worden er steeds KB-files aangemaakt en log-files, dit wil ik helemaal niet !! (althans ik wil ze niet zien !!) het is bijzonder irritant om steeds m'n directories te zien groeien met alsmaar -log en KB-tekstdocumenten. Dit zal best makkelijk zijn als je alle gebeurtenissen wilt bijhouden van de PC, maar ik wil dit niet.
Weet iemand hoe ik dit "uit" kan zetten ??

dank U

gr.
Jac

Hoi allemaal,

Ik heb een andere PC aangeschaft en loopt als een treintje !!
ECHTER, het minste geringste wat ik doe worden er steeds KB-files aangemaakt
dank U gr.Jac

Die KB-files zijn van Microsoft-Update,kijk maar 's in de log-files!
Handmatig updaten tot ze allemaal binnen zijn,dan heb je er geen last meer van.
p.s. zie je steeds 'n geel schildje in je systeemvak rechts onderin?

Jac,
De KB mappen zijn zhn verborgen en systeemmappen die gemaakt worden door Windows-updates. Als je deze niet meer wilt zien kan dat geregeld worden via de Verkenner, Extra, Mapopties, Weergave. Daar de bewuste vinkes weghalen. In principe kun je de KB mappen ook verwijderen, ECHTER mocht blijken dat je een bepaalde update wilt terugdraaien dat is dat dan niet meer mogelijk. Heb ze zelf in het verleden allemaal verwijderd totdat ik een update om gegronde redenen wilde terugdraaien (was door een fout bij MS met een update ten onrechte meegekomen). Voor bijbehorende logbestanden geld hetzelfde maar zijn niet te verbergen.
Succes, Ton

Inderdaad beide !! jullie hebben gelijk , ze komen als ik updates heb binnengehaald, dat ik dat tot nooit eerder heb gezien !!
Nog een vraagje, telkens als ik in een ms Office besand heb gewerkt of heb aangemaakt onstaan er een stuk of 3 "tmp" files van 0 kB welke ook gewoon blijven staan in de dir. waarin ik heb gewerkt.
Ook nog nooit gezien....weten jullie daar raad mee ??

bedankt overigens voor jullie nuttige informatie !!

groeten,
Jac

Inderdaad beide !! jullie hebben gelijk , ze komen als ik updates heb binnengehaald, dat ik dat tot nooit eerder heb gezien !!
Nog een vraagje, telkens als ik in een ms Office besand heb gewerkt of heb aangemaakt onstaan er een stuk of 3 "tmp" files van 0 kB welke ook gewoon blijven staan in de dir. waarin ik heb gewerkt.
Ook nog nooit gezien....weten jullie daar raad mee ??

bedankt overigens voor jullie nuttige informatie !!

groeten,
Jac

Worden tijdelijke bestanden in opgeslagen tijdens de bewerking v.h. document b.v. automatische opslag van wijzigingen e.d.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan