KB2604111 en KB2657424 wordt niet geinstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

rinus50

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 jun 2012
Berichten
1
Ik krijg steeds de melding bij afsluiten dat bovenstaande updates niet kunnen worden geïnstalleerd. Ik heb via de link : .NET.Framework-ALL VERSIONS verwijderd, alleen staan in software de linken met vlaggetjes er nog die met de computers zijn wel verwijderd. Moet ik nu alles...dus ook alle links mét vlaggetjes verwijderen vóór ik de nieuwe update?:confused:

Dank je voor het herplaatsen...ik ben nieuw op deze site en heb dus niet goed opgelet::eek:...sorry
Ik heb intussen SP 3.5 geïnstalleerd en heb KB2604111 kunnen installeren. De tweede blijft nog steeds dezelfde melding geven....hoe kan ik dit het beste oplossen?

bedankt vast...


Allemaal hartstikke bedankt, na nogmaals afsluiten bleek het probleem helemaal opgelost te zijn en na verschillende (stuk of 10) updates te hebben gedaan zaten ook de twee die eerst niet lukte! Ik heb dus niet het MicrosoftHelpt advies hoeven volgen.
Mocht ik weer of andere problemen ondervinden ga ik zeker deze site weer op. Nogmaals bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Welkom rinus50,

Ik heb je vraag een nieuwe plaats gegeven, het is niet de bedoeling een vraag te stellen in iemand anders zijn topic. Om die reden heb ik een nieuwe vraag gemaakt voor je.
 
Beide updates zijn inderdaad .NET updates. Normaliter dus een teken dat er iets mis is met de huidige .NET-installatie.

De beste (maar niet snelste) manier is .NET helemaal te wissen. Dit kan met deze tool: http://tinyurl.com/dotnetclean
Gebruik deze op alle versies.

Herstart de computer. Eventueel geïnstalleerde programma’s die op .NET Framework gebaseerd zijn kunnen nu een foutmeldingen geven, dit is na de herinstallatie opgelost.
Eventueel een System File Check en Checkdisk (al duurt dit wel vaak lang) en computer herstarten.
Check Disk: http://support.microsoft.com/kb/2641432/nl
System File Check: http://support.microsoft.com/kb/929833/nl

Vervolgens deze fixit uitvoeren: http://support.microsoft.com/kb/971058
Herstart en de pc laten updaten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan