KB905474 Niet te installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

SontriaX

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2005
Hallo

Ik zit met het volgende probleem met het updaten van windows xp
Ik krijg in mijn taakbalk een icoontje dat er updates zijn, als ik erop klikt krijg ik te zien dat 1 update beschikbaar is (KB905474: Melding van Windows Genuine Advantage) er komt alleen te staan dat hij mislukt maar de melding in mijn taakbalk blijf komen

Iemand enig idee hoe ik dit probleem oplost?

Bedankt voor de snelle reactie de melding uit mijn taakbalk is verdwenen ik ga nu kijken of ik alsnog de update kan installeren

Edit: dat doet hij niet

Laatst bewerkt:
Virusscanner had je uitgeschakeld tijdens het installeren?

O nee dat had ik niet gedaan kan ik die dingen zo maar verwijderen die ik geinstalleerd had?

SontriaX zei:
O nee dat had ik niet gedaan kan ik die dingen zo maar verwijderen die ik geinstalleerd had?
Uitschakelen is niet verwijderen. Uitschakelen is dus voldoende.

Virusscan (avg) en windows firewall heb ik uitgeschakeld en daarna nog eens geprobeerd de update te installeren maar zonder resultaat:confused:

Hardstikke goed. :thumb:

Ik snap er echt niks van. Moet nou iedereen dat WGA downloaden??
Bij mij komt ook telkens die ballon onderin, maar ik weet niet of ik het nou WEL OF NIET moet erop zetten?? Wie kan het me vertellen???? Groetjes Gitana

Hebben jullie enig idee, vorige keer heb ik de windows update KB 905474 uitgevoerd. Nu krijg ik weer hetzelfde probleem met de updates. Heb hem nu nog niet gedaan. Is hier iets over bekend.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan