kb936181

Status
Niet open voor verdere reacties.

nofrano

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2007
gegroet medeploeteraars; Ook ik ben ten prooi gevallen aan de kb936181 "loop". Heb wat rondgesnuffeld maar kom niet gek verder. Wat nu te doen??

Heb de link gevolgd en uitgevoerd ( probeerde dit al eerder maar kon de kb.... niet vinden tussen al die anderen) Daarna msxml4.dll verwijderd uit de juiste map (er zijn andere varianten met deze naam) heb alleen nog niet zoals wel vermeld de msxml4.dll weer hersteld bij config/software - geen idee hoe dat zelf te doen het apparaat vraagt er niet naar -. Pluspunt is wel dat bij update de problemen over zijn, dus ik zet de status maar op opgelost. met dank uit utrecht

Heb de link gevolgd en uitgevoerd ( probeerde dit al eerder maar kon de kb.... niet vinden tussen al die anderen) Daarna msxml4.dll verwijderd uit de juiste map (...)

Hallo,

Ook hier is de loop het geval. Uiteraard heb ik een legale windows XP versie.

N.a.v. bovenstaande probeer ik msxml4.dll te verwijderen uit de in de link genoemde map (system32). Echter ik krijg de melding dat de toegang is geweigerd. Vanwege mogelijk in gebruik of dat de schijf vol is. Dat laatste is zeker niet het geval. Het eerste weet ik niet hoe te controleren zie het iig niet bij taakbeheer). Maar als deze wel in gebruik is, hoe stop ik dat dan?

alvast bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan