KDE 3.0 onder RedHat 8.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

Z-Dragon

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 nov 2001
Hailo,

Ik draai naar alle tevredenheid KDE 3.0 onder RedHat Linux 8.0. Nu vind ik alles fijn aan KDE, op 2 dingen na. Dat zijn de volgenden:

-In het "Startmenu" van KDE begint bovenaan een lijst met alle programmaś die ik heb gestart. Eerlijk gezegd heb ik een hekel aan een lijst die steeds langer wordt. Beter gezegd: ik wil die dus weghebben. Waar kan ik dat vinden? Hij hoeft van mij niet helemaal weg. Hij mag ook veranderd worden in een lijst van bijvoorbeeld 5 programma's die ik het vaakst gebruik.

-Ik heb een geluidskaartje in mijn PC'tje zitten. die heb ik alleen niet werken in RedHat. Hij is wel geïnstalleerd, maar ik moet nog opgeven waar hij zich bevindt. Het enige wat ik weet is dat hij in een ISA slotje zit. Welk "device" onder Linux moet ik dan opgeven?

Verder heb ik nog een echt klein vraagje. KDE 3.0 is fijn, alleen waar is 3.1 voor RedHat 8.0?

Thnx man!

kde 3.0 is mooi maar ik gebruik in redhat 8,0 meer gnome, is ook erg mooi daar heb je de lijst met alle programmas niet. doet je geluistkaart het echt niet hoor je ook niks als je wat afspeeld, ik hoefde niks in te vullen hij deed het meteen bij mij van zelf. en volgens mij is kde 3.1 er nog niet voor redhat kan hem nergens vinden voor redhat.

Laatst bewerkt:
Laat even weten of het is gelukt met de lijst met alle programmas, anders geef ik het antwoord wel hoe je de lijst met alle programmas, naar je eigen wensen kan aanpassen, ben daar net achter gekomen hoe dat moet.

Het is gelukt met die lijst van 5 laatste programma's.
Bij de eigenschappen van de "taakbalk" kun je instellen of het de laatste 5, de 5 meest gebruikte of een ander aantal moet zijn.

Geplaatst door Z-Dragon
Het is gelukt met die lijst van 5 laatste programma's.
Bij de eigenschappen van de "taakbalk" kun je instellen of het de laatste 5, de 5 meest gebruikte of een ander aantal moet zijn.

oke dat is mooi.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan