karel de vos
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 31 jul 2024
hallo, heb de laatste maand keer op keer moeilijkheden met aanmelden/opstarten van een office applicatie zoals Outlook, word en of Excell, de applicatie weigert gewoon op te starten met normale klik soms wel als admin, maar dat is zelden, al vaak gezocht op het internet voor gelijke problemen en steeds zie je dat het vaak te maken heeft met de toestand van je Windows, heb een paar jaar een refurbo Fujitsu desktop, i5 4590 T 2.0 Ghz 8 Gb , windows 10 64 bit, moet om de drie dagen een Herstel doen van het Office-pakket, ik heb een Office professional plus 21 gekochte licentie, sinds één jaar ongeveer, omdat ik ook al eerder problemen had met outlook en Word en dacht dat het aan mijn oude licentie ging,
heb twee weken geleden een Windows 10 update gedaan en alles opnieuw ingebracht, ging een tijdje goed maar na een week weer zelfde troubles, zit er een foutje in mijn pc ? wie zal het zeggen,
herkent iemand deze problemen ?
groetjes karel
heb twee weken geleden een Windows 10 update gedaan en alles opnieuw ingebracht, ging een tijdje goed maar na een week weer zelfde troubles, zit er een foutje in mijn pc ? wie zal het zeggen,
herkent iemand deze problemen ?
groetjes karel