Kent iemand een spel zoals deze?

Status
Niet open voor verdere reacties.

xweetok59

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2009
Kent iemand een spel zoals deze? Please lees!

Als je neopets kent en hebt gespeeld, ken je dan het spel genaamd Knuffel Magnaat? Kent iemand een spel zoals die Knuffel Magnaat spel?

Laatst bewerkt:
Wat?

Wat moet ik daar dan gaan zoeken? En het is geen flash game he.

O, sorry. Verkeerd begrepen.
Nee, ik ken geen spel dat op dat spel lijkt.

Ken?

Ken je dat spel knuffelmagnaat wel? Ik leg wel uit wat voor soort spel het is, misschien weet je het dan wel. Het is een browser spel, waar je een fabriek, een winkel om stoffen enzo te kopen, een pakhuis en een winkel heb. Je kan je winkel enzo uitbreiden en reclame voor je winkel kopen. Je kan voor de fabriek personeel inhuren die kunffels maakt (of iets anders, bij knuffel magnaat knuffels, als er zo een spel zoals dat spel bestaat, iets anders.). Je kunt bijvoorbeeld een rode xweetok (is een neopet) maken. Ik weet niet of die erin zit, maar ja, voorbeeld. En je kan bijvoorbeeld rode stof kopen voor de knuffel in het rood. O ja, en je geeft de opdracht.

Browserspel!

Browserspel! Op internet dus! Niet downloaden of flash ofzo! Bijvoorbeeld: er staat de text: fabriek, daar klik je op, daarna komt er een andere site, maar met het zelfde spel, dus bijvoorbeeld: www.degamename/fabriek.html. Dat er dan een soort van drop down menu is, je kiest hoeveel bijvoorbeeld knuffels je wilt laten maken en geeft de opdracht door aan je personeel. Dan wacht je bijvoorbeeld 10 minuten tot het gemaakt is.

Maar wat dan als we het kennen? Ik bedoel wat is nu eigenlijk je vraag?

Ja, dat is een goeie.

Maar Pizza maken of zo dat volt zeker niet onder die categorie?

Mijn

Mijn vraag is als je een spel zoals die spel kent kun je het dan zeggen? Want ik ken er namelijk geen en ik weet niet echt wat ik bijvoorbeeld op google moet gaan zoeken als ik'éé van die spellen wil gaan vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan