kernel32 beschermingsfout in user.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

monica01

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2005
Berichten
7
Hallo

Ik ben een werkelijke leek met fouten van mijn computer en daarom richt ik me tot jullie:

Ik heb opeens, uit het niks een probleem bij het opstarten.
Hij (mijn computer) start gewoon op maar blijft in een leeg bureaublad hangen.
Via contr-alt-del kreeg ik uiteindelijk de foutmelding dat Kernel32 een foutmelding in de module user.exe op 0003:000010eb veroorzaakte.
Het lijkt er niet op dat ik in de veilige modes kan werken.
Wat is er aan de hand? en hoe krijg ik de computer aan de praat????

Alvast bedankt!
 
Is dit weer een andere computer Monica01?

Misschien is het wat anders maar je kunt ook een virus of worm hebben.
Lees HIER

Kun je nog in de veilige modus komen? Scan daar je pc eens met je virusscanner.

Als het Kerner32.dll is zal het van Windows zijn.
Kernel32.exe is een virus.
 
Laatst bewerkt:
Het is een andere computer waar ik nu aan zit. Morgen ben ik weer bij mijn eigen computer en ga ik eens een poging doen.
Ik kon gister niet in de veilige modes werken:(
(ik kon wel tot het bureaublad komen)

Wat nu?
 
Lukte het wel om op F8 te toetsen en richting de veilige modus te gaan?
Zag je 'onderweg' iets staan van 'terugkeren naar goedwerkende configuratie'?
Lekker computers hebben jullie saampjes :D
 
Ik kan wel tot het bureaublad van de veilige modes komen, maar dan doet niks het en heb ik ook een leeg bureaublad.....
 
Maar dan moet je die regel onderop met 'terugkeren naar' toch gezien hebben?
Kijk nog eens een keertje.

Een leeg bureaublad heeft meestal iets te maken met je usersaccount maar ik dacht dat de veilige modus dan normaal werkte. Een leeg bureaublad is normaal voor de veilige modus.
Kun je wel op start/uitvoeren klikken?

Kun je ook nog even op het onderstaande antwoord geven:
Als het over Kerner32.dll ging zit het probleem bij Windows.
Ging de melding echter over Kernel32.exe dan is het een virus.