Hallo mensen,
Ik heb een JVC Camera, de GZ-MG435BE. En zoals algemeen bekent is de bijgeleverde software niet geweldig.Nu is het punt dat mijn HDD v/d camera vol staat en dus geleegt moet worden. Ik heb de bestanden onderhands op mijn PC maar de bestandsnaam is .MOD. Windows media player e.d kunnen er niets mee. Is opzich niet zo`n punt want ik gebruik PowerDirector 6. Maar het probleen is dat als ik op "Burn" klik, het programma crasht. Ik krijg dan de melding;
Vastgelopen toepassing: pdr.exe, versie: 6.0.0.1515, vastgelopen module: kernel32.dll, versie: 5.1.2600.5781, vastgelopen op: 0x00009823.
Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.
Ik heb het programma verwijderd en opnieuw geinstalleerd, systeemherstel, op eventID.net gekeken naar oplossingen, heb avonden op internet gezocht wat dit veroorzaakt, maar ik kom er niet uit. Het komt ook bij de software voor de camera voor. En telkens komt Kernel32.dll terug in het verhaal, dit lijkt mij de boosdoener maar ik ben door mijn ideeen heen.. Heeft iemand hier nog tips, of een andere kijk.. misschien mis ik wat. M`n systeem;
Naam van besturingssysteem Microsoft Windows XP Professional
Versie 5.1.2600 Service Pack 3 Build 2600
Fabrikant Microsoft Corporation
Systeemfabrikant System manufacturer
Systeemmodel System Product Name
Systeemtype Op x86 gebaseerde pc
Processor x86 Family 15 Model 4 Stepping 1 GenuineIntel ~3009 Mhz
BIOS-versie/datum American Megatrends Inc. 1604, 13-7-2007
SMBIOS-versie 2.4
Map van Windows C:\WINDOWS
Systeemmap C:\WINDOWS\system32
Opstartapparaat \Device\HarddiskVolume1
Landinstelling Nederland
Hardware Abstraction Layer Versie = "5.1.2600.5512 (xpsp.080413-2111)"
Tijdzone West-Europa (standaardtijd)
Totaal fysiek geheugen 2.048,00 MB
Beschikbaar fysiek geheugen 1,24 GB
Totaal virtueel geheugen 2,00 GB
Beschikbaar virtueel geheugen 1,96 GB
Ruimte voor wisselbestand 3,85 GB
Wisselbestand C:\pagefile.sys
Alvast bedankt,
Groeten Carlo.
Ik heb een JVC Camera, de GZ-MG435BE. En zoals algemeen bekent is de bijgeleverde software niet geweldig.Nu is het punt dat mijn HDD v/d camera vol staat en dus geleegt moet worden. Ik heb de bestanden onderhands op mijn PC maar de bestandsnaam is .MOD. Windows media player e.d kunnen er niets mee. Is opzich niet zo`n punt want ik gebruik PowerDirector 6. Maar het probleen is dat als ik op "Burn" klik, het programma crasht. Ik krijg dan de melding;
Vastgelopen toepassing: pdr.exe, versie: 6.0.0.1515, vastgelopen module: kernel32.dll, versie: 5.1.2600.5781, vastgelopen op: 0x00009823.
Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.
Ik heb het programma verwijderd en opnieuw geinstalleerd, systeemherstel, op eventID.net gekeken naar oplossingen, heb avonden op internet gezocht wat dit veroorzaakt, maar ik kom er niet uit. Het komt ook bij de software voor de camera voor. En telkens komt Kernel32.dll terug in het verhaal, dit lijkt mij de boosdoener maar ik ben door mijn ideeen heen.. Heeft iemand hier nog tips, of een andere kijk.. misschien mis ik wat. M`n systeem;
Naam van besturingssysteem Microsoft Windows XP Professional
Versie 5.1.2600 Service Pack 3 Build 2600
Fabrikant Microsoft Corporation
Systeemfabrikant System manufacturer
Systeemmodel System Product Name
Systeemtype Op x86 gebaseerde pc
Processor x86 Family 15 Model 4 Stepping 1 GenuineIntel ~3009 Mhz
BIOS-versie/datum American Megatrends Inc. 1604, 13-7-2007
SMBIOS-versie 2.4
Map van Windows C:\WINDOWS
Systeemmap C:\WINDOWS\system32
Opstartapparaat \Device\HarddiskVolume1