kernel_data_inpage_error

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ruud V.

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2001
Berichten
42
Sinds een tijdje krijg ik steeds een blauw scherm met daarin de volgende meldingen:

kernel_data_inpage_error

bla...bla..

0x0000007A (0XC03E666C, 0XC000000E, 0XF999BACC,
0X09144860)

nu moet ik pc opnieuw opstarten en dat kan hij niet booten vanaf de harddisk. Na enkele keren pc aan en uit zetten doet-ie het weer.
Voor deze foutmelding hoor ik de harde schijf 'tikken' alsof hij uitvalt.

Ik heb een usb ADSL modem.
Verder AMD 1100 MhZ - 256 MB - nVidia Geforce 2 - fujitsu harddisk 40 GB

Wie helpt mij?

groet,
Ruud
 
Dit heb je natuurlijk al gelezen.
 
Nou het bericht op de Microsoft pagina geeft weinig duidelijkheid, alleen dat het een hardware probleem kan zijn. Iemand anders ervaring met dit probleem?

bedankt voor je reactie puppie!
 
Is toch duidelijk: The problem might also be due to cracks, scratched traces, or defective components on the motherboard. If all else fails, take the system motherboard to a repair facility for diagnostic testing.
Dus of je hardeschijf is stuk of een fout op je moederboard.
Aangezien je zelf aangeeft dat je HD tikken geeft zal dat het probleem wel zijn. Oplossing: (snel) een nieuwe HD kopen (of als je nog garantie hebt daar gebruik van maken...), als er krassen op zitten zal die het niet lang meer doen.
 
Is er iets mis met je powersupply voor die HD? Als hij een geluid maakt alsof hij ermee stopt kan dat alleen aan het powermanagement liggen of aan een los kontakt of zo.
Joop
 
Jaaaa, dit probleem heb ik ook op een Win2000 laptop. Even later gevolgd door INACCCESIBLE BOOT DEVICE
HD wschl. naar z'n grootje. PC is nu naar de repairman.
 
Heb dit probleem ook gehad en hoop dingen over opgezocht....

Of een probleem met je modem, nieuwe drivers voor usb modem en anders moet je toch echt afscheid nemen van je HDD!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan