Keuze advies

Status
Niet open voor verdere reacties.

pmkoning

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2008
Berichten
61
Goedenavond allemaal,

ik ben al n tijdje op zoek naar n vervanger voor mijn oude Dell inspiron 2650. Ik gebruik mn laptop vnl. voor het surfen en films kijken, maar ook regelmatig om op afstand wat te werken op mn werkpc en om wat films te bewerken.
Mn budget is echter bewerkt, zon max € 600 en ik wil toch wel graag bepaalde zaken hebben.
Groter dan 15 inch, draadloos N, min. 3 gb intern, bluetooth hebben sterk de voorkeur, n goede videokaart en een hdmi aansluiting zijn mooi meegenomen.

Nu heb ik al n hoop gezocht en gedaan en heb o.a. deze twee gevonden.
http://tweakers.net/pricewatch/227820/notebook-pi-3625.html#tab:info
of
http://tweakers.net/pricewatch/226715/msi-ex630-011nl.html#tab:info

vooral de msi lijkt me heel compleet, maar ik weet niet of ze verder n beetje vergelijkbaar zijn qua processor enzo.

Iemand hier nog tips over of zijn er andere dingen die voor of tegen de een of ander spreken?
Of misschien een goed ander alternatief??

Dank voor alle input!
Grtz:shocked:
 
Hallo!

Die laptop van MSI ziet er zeker goed uit. Is ook een goed merk.
Wat betreft je vraag over de processors: de Intel T3200 en AMD Athlon X2 QL-62 zijn allebei 2.0 GHz processors. Nu is het feit wel dat Intel qua prestaties beter is dan AMD, maar AMD is dan ook een stukje goedkoper.
In de praktijk zul je hier niets van merken als je niet al teveel waarde hecht aan benchmarks.
 
Bedankt voor je reactie. Ik zal er eens naar kijken. Ik zie iig dat die Samsung geen N draadloos heeft en dat vind ik met het oog op de toekomstige ontwikkelingen wel n must.

Die grafische kaart klopt, gamen doe ik nauwelijks, maar geeft t niet sowieso een beter beeld, ook voor films enzo??
 
Nee. Zolang het 2D is, maakt het niet uit wat voor grafsiche kaart er aanwezig is.

Pas als er 3D komt kijken, zoals bij 3D spellen en 3D ontwerp moet een videokaart echt aan het werk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan