keuze bijna gemaakt: ASUS of Toshiba

Status
Niet open voor verdere reacties.

Florken

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2008
Nu ik een aantal reactie heb verzameld is de keuze sterk gereduceerd tot deze 2:

1e keuze: ASUS A7SN-75016C - iemand een review van deze laptop ? ervaringen met ASUS ?

- 17" WXGA+ 1440x900
- T9300 6MB Cache
- 4GB RAM 667
- 320GB 5400rpm HD
- GeForce 9500M 256MB
- Vista Premium
- 2 jaar garantie
- met draagtas en muis
- 1101,00 €

2e keuze: Toshiba P300 174

- 17" 1440x900: prachtig scherm volgens reviews
- T8300 3MB cache
- 4GB RAM 667
- 500GB 5400rpm HD
- ATI 3650 512MB
- Vista Premium
- 2 jaar garantie
- met draagtas en muis
- 1379,00 €

De ASUS heeft de beste specificaties maar een review is niet te vinden, welke kiezen en waarom.

Mijn ervaring met Asus is beter dan Toshiba maar dat is persoonlijk.

Verder:
1. Snellere processor.

2. Meer HDD space.
Duurder.

Wat wil je precies mee?

Ik heb niet zo erg veel ervaring met Toshiba, in tegenstelling tot mijn oom, die er geloof ik zeer over te spreken is, maar ik heb zelf ook een ASUS-notebook en ik heb daar nog nooit een klacht over gehad. Ikzelf vind ASUS zoieso al een fijner merk, maar dat ligt persoonlijk. Ik zou bovendien toch voor de ASUS gaan. Hij is goedkoper en heeft gewoon betere specificatie's.

ik heb ook een asus laptop en hij bevalt mij prima, dus je weet mijn aanvbeveling wel:rolleyes:

Mijn ervaring met Asus is beter dan Toshiba maar dat is persoonlijk.

Verder:
1. Snellere processor.

2. Meer HDD space.
Duurder.

Wat wil je precies mee?

Idd, ASUS heeft betere processor en is beter geprijst, Tochiba - betere grafische kaart.

Wat ik ermee ga doen: office toepassingen, 2D/3D ontwerp + rendering, heel soms een game.

Het twijfelpunt is echter het beeldscherm, Toshiba heeft een heel goed scherm, van ASUS weet ik het niet