ardkapteijn
Gebruiker
- Lid geworden
- 28 mei 2007
Hallo allemaal,
Ik ben aan het kijken voor een nieuwe digitale camera, ik heb nu een simpele sony DSC-P32 leuk om in je broekzak te stoppen en foto's te maken. Maar de mogelijkheden zijn te beperkt.
Dus ben ik gaan kijken een beter toestel, een spiegel reflex vind ik te veel gedoe en te duur.
Ik zoek dus een camera van ongeveer max. €450 euro (compleet, accu, geheugen, evt. lenzen)
Mijn oog was gevallen op de Fuji S9600, een model met de functies van een spiegel reflex maar dan net niet. Ik heb er al van alles over op internet opgezocht. Maar daar word ik ook niet wijzer uit
wenslijst
- groot zoom bereik
- sport (zwembad/waterpolo) foto's kunnen maken
- dieren/landschappen fotograveren
- automatische stand/manual stand
- geen automatische zoom
- macro hoeft niet..
- zonder statief foto's kunnen maken
Hebben jullie misschien nog meer goede alternatieven/ideeën?
alvast bedankt!
Ik ben aan het kijken voor een nieuwe digitale camera, ik heb nu een simpele sony DSC-P32 leuk om in je broekzak te stoppen en foto's te maken. Maar de mogelijkheden zijn te beperkt.
Dus ben ik gaan kijken een beter toestel, een spiegel reflex vind ik te veel gedoe en te duur.
Ik zoek dus een camera van ongeveer max. €450 euro (compleet, accu, geheugen, evt. lenzen)
Mijn oog was gevallen op de Fuji S9600, een model met de functies van een spiegel reflex maar dan net niet. Ik heb er al van alles over op internet opgezocht. Maar daar word ik ook niet wijzer uit

wenslijst
- groot zoom bereik
- sport (zwembad/waterpolo) foto's kunnen maken
- dieren/landschappen fotograveren
- automatische stand/manual stand
- geen automatische zoom
- macro hoeft niet..
- zonder statief foto's kunnen maken
Hebben jullie misschien nog meer goede alternatieven/ideeën?
alvast bedankt!