Keuze H87 Moederbord (Rood-Zwart, of Zwart)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Djenius

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2013
Zoals de titel misschien al zegt, ik zoek een moederbord die eigenlijk helemaal zwart is of rood met zwart. Ik zoek er eentje voor rond de 100 euro, en het liefst met zoveel mogelijk aansluitingen. uiteraard ook van een betrouwbaar merk. Bedankt alvast.

Dennis

Bepaalde merken in gedachten? Wellicht heb je goede of slechte ervaringen.
Welke en hoeveel aansluitingen zou je willen hebben?

Goed startpunt is om denk ik even rond te neuzen bij Asrock.

@maniac2003 Ik heb nog nooit echt een pc gebouwd, al heb ik wel gewoon alvast een voorkeur voor de grote merken. Ik heb merken in gedachte als ASUS, MSI, en ASRock. Aansluitingen: 1 a 2 PCi-e x16 en 1 zo'n kleine PCI.

@Miksel12 Die zit ik inderdaad ook al te bekijken, het enige waar ik mee zit (al gaat het om niks) is dat het i/o shield zilver is en niet zwart.

Laatst bewerkt:
de i/o shields zijn, voor zover ik weet allemaal chroomkleurig ...

Mogelijkheden:
Asus H87-PLUS
Asrock H87 Pro4

De Asus lijkt mij zo snel bekeken de completere en gezien de features ook de betere. Zwart met goed is een mooie combinatie.
Zelf ligt hier een Asus Z87 Sabertooth in de pc, mooi uitgebreid bord en alles werkt naar behoren. Kan ik van de eerdere MSI X48c Platinum helaas niet zeggen. Hiernaast heb ik ook problemen gehad mijn mijn MSI notebook die slecht opgelost zijn. Mijn reden om niet (meer) voor MSI te gaan.

Destijds inderdaad. Asrock is de laatste series goed bezig in ieder geval.
Over MSI lees ik nog steeds wisselende verhalen, ook over bepaalde implementaties op de vorige/huidige generatie moederborden. Ben even kwijt wat het precies was, maar goed ik ben ook meer ontevreden over de MSI service dan hun producten. Daar zal ik waarschijnlijk 2x een maandagochtend model getroffen hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan