• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Keuze invullen

Status
Niet open voor verdere reacties.
VenA,
Uiteraard zullen we voor een dergelijk doel een formule op minstens 10 manieren kunnen schrijven.
Je formule zou kunnen werken voor wie met een Engelstalige versie werkt, maar los daarvan zit er nog een foutje in.
Dus niet "=E2 & " Voor "& TEXT((1-F2)*D2; "€ 0,00")" maar wel
Code:
=E2 & " Voor "& TEKST((1-F2)*D2*E2; "€ 0,00")

De reacties die hierop volgden gaan daar gewoon op verder.

JosEindhoven,
Dit zal precies hetzelfde doen als de formule die ik je in reactie 18 had gegeven (op de plaats van het €-teken na)

@Enigmasmurf,

Volgens mij staan er 3 verschillende producten. In de kolomkop staat niet dat het om een inkoopprijs per stuk gaat. Of de inkoopprijs en verkoopprijs gerelateerd is aan het aantal stuks is dus niet op te maken.

@VenA,
Uit het document niet, maar uit #1 durfde ik dat nochtans al afleiden (al kan het daar nog onder de noemer 'beredeneerd gokje' worden geplaatst), maar na #17 als reactie op #16 was ik er meer dan gerust in. Allerlei posts tussendoor en nadien wijzen ook in die richting. Misschien toch maar afronden in de wetenschap dat TS tevreden is?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan