Keuze laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

SemtexO

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 apr 2007
Laatst bewerkt:
Voor een goed antwoord heb ik iets meer informatie nodig.
Wat bedoel je precies met Adobe? Er zit namelijk een groot verschil tussen Adobe Flash Player en Adobe Photoshop CS4.

Hoe ga je de HD films bekijken, via HDMI op een groter scherm of op het scherm van de laptop? Zo op de laptop zelf, op welke resolutie wil je de films bekijken?

En ten slotte, wat is ongeveer je budget?

Om gelijk 1 van de laptops even weg te strepen, ik zou persoonlijk never nooit niet voor een Medion gaan, zoveel problemen gezien met die dingen. Acer is een beter merk, maar wil je een topmerk (gaan over het algemeen langer mee) dan moet je uitkijken naar Dell of HP, maar die zijn ook een stuk duurder.

Voor een goed antwoord heb ik iets meer informatie nodig.
Wat bedoel je precies met Adobe? Er zit namelijk een groot verschil tussen Adobe Flash Player en Adobe Photoshop CS4.

Hoe ga je de HD films bekijken, via HDMI op een groter scherm of op het scherm van de laptop? Zo op de laptop zelf, op welke resolutie wil je de films bekijken?

En ten slotte, wat is ongeveer je budget?

Om gelijk 1 van de laptops even weg te strepen, ik zou persoonlijk never nooit niet voor een Medion gaan, zoveel problemen gezien met die dingen. Acer is een beter merk, maar wil je een topmerk (gaan over het algemeen langer mee) dan moet je uitkijken naar Dell of HP, maar die zijn ook een stuk duurder.
Ik spreek geen waarde oordeel over een (jouw) mening uit, dat zou niet correct zijn. Waar ik wel en niet alleen ik, maar allen die iets meer zicht hebben op laptops een zeer duidelijke mening hebben, is het feit dat de Medions een veel betere / stabielere reputatie hebben dan om het even welke Acer.
Vraag 100 laptop 'liefhebbers' / zij die er mogelijk iets meer kijk op hebben om een top tien te maken en lees dan dat de Medions in de top 5 te zien zijn en de Acers ook, maar dan in de 2e serie van 5 en wel van 6 tot 10.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan