keuze maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jarrin

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2006
halloooo, ik moet een keuze maken, van wege mijn beperkte budget:P

keuzes:p:

• 2 gb geheugen en de videokaart: Asus EN7600GS Silent van Nvidia
  • Of de Club 3D 8500 GT Silent van nvidia met 1 gb geheugen

Graag jullie meningen, en ik wil er btw op gamen

(specs:
Foxconn P4M9007MB-8RS2H mobo
sata hardeschijf
3,2 ghz celeron D352)

2 gb geheugen en een 7600gs
is gwn het best.
2gb is bijna wel standaart.
en een 7600gs is gwn nog vele malen sneller dan een 8500gt

Ik zou inderdaad ook wel die 2GB erinzetten, daar moet ik jwamd helemaal gelijk in geven.
Aan de andere kant denk ik niet dat het verstandig is om een 7600 in je computer te bouwen. Ik weet wel dat er verschillende 7600's zijn, de ene is goedkoper dan de andere, maar de prestaties verschillen daarom ook van elkaar.
Een gemiddelde 7600-kaart kost op alternate €80,- dan laat ik de overclocked en de "light"-versies even buiten beschouwing.
Een 8500 kost rond de €90,- maar zoals jwamd al zei, is deze ook langzamer dan de 7600
Als jij graag een spelletje speelt, raad ik je de 8600gt kaart aan (http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=JAXUHA)
Deze is een stuk sneller dan de 8500, kost daarom ook wel wat meer, maar dan heb je wel een DirectX10 kaart in huis. voor die €40,- extra zou ik toch even doorsparen, dan heb je en die 2GB, en de 8600gt.

Dat is mijn mening, als ik verkeerd denk moet je het maar zeggen:p

2 gig en een 7600

je hebt nog vrij weinig aan een d10 kaart en de ontwikkelingen van d10 kaarten is nog in gang. Je kunt dus beter gewoon afwachten en misschien over 1, 2 jaar weer kijken of het dan wel zinvol is om een d10 kaart aan te schaffen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan