Keuze Notebook Budget <1000

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mitchellsp

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2013
Hallo allen,

Ik ben opzoek naar een all-round laptop, waaronder werk,muziek, downloaden, films en zo af en toe een klein beetje gaming. Ik heb een budget van €1000,- maar ik heb echter geen idee welke laptop op dit moment nou het beste in aanmerking zou kunnen komen.

Mijn vraag is, hebben jullie wel enig idee of tips? Puur qua specificaties, gelieve wel met Windows.

Bij voorbaat dank voor uw help.

Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Hier nog een optie misschien , denk een wat beter merk, nieuwere processor en touch scherm.Ik weet niet wat je onder klein beetje game vind maar dit is een gaming notebook

Laatst bewerkt:
Hoi,

Zoiets: http://tweakers.net/pricewatch/340347/lenovo-ideapad-y500-(00619-nl)/specificaties/ kan een optie zijn.

- Krachtige I7
- 8GB geheugen
- GT750M
- 1TB HD
- Full HD scherm
- Mooi design
- Verlicht toetsenbord
- Accucapaciteit (Wh) 72Wh (Langere accu)

mvg Sander

Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Hier nog een optie misschien , denk een wat beter merk, nieuwere processor en touch scherm.Ik weet niet wat je onder klein beetje game vind maar dit is een gaming notebook

Beiden erg bedankt voor jullie reactie en hulp. Een I7 trekt mij wel aan, maar zo ook een bekend merk. Met Lenovo ben ik niet bekend, zo wel met Toshiba en daar heb ik wel goede ervaringen mee.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen, zou ik voor een all-round laptop 1tb nodig hebben en draagt dat heel veel mee in de prijs?
Ook ben ik benieuwd naar jullie ervaring/kennis over Samsung, aangezien ik naast notebook veel van Samsung in mijn bezit hebt, daarnaast moet ik bekennen dat ik de witte ontwerpen van de Samsung notebooks erg mooi vind. Ik heb namelijk altijd een zwart design gehad.

Nogmaals bedankt!

Misschien heb je interesse in mijn laptop. Hij niet mobiel maar heeft wel een mooi scherm voor films kijken, goed geluid voor muziek en is natuurlijk uitstekend in gamen (voor een laptop dan) ;)
Lenovo is trouwen een goed merk hoor.

Laatst bewerkt:
Misschien heb je interesse in mijn laptop. Hij niet mobiel maar heeft wel een mooi scherm voor films kijken, goed geluid voor muziek en is natuurlijk uitstekend in gamen (voor een laptop dan) ;)
Lenovo is trouwen een goed merk hoor.

Ziet er leuk uit. Ik heb ook net twee gloednieuwe geluidsmonitoren van KRK, dus het een goede geluidskaart is welkom. Echter wil ik wel een een 15 inch, 17 inch vind ik te zwaar om dagelijks mee te sjouwen.

Bedankt voor je reactie en succes met het verkopen van je laptop!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan