Hallo,
Ik heb geen idee of dit in deze categorie thuis hoord, zo niet dat hoor ik het wel.
Ik moet samen met een maat van me een pws houden van school.
PWS staat voor profielwerkstuk je moet hier voor een verslag uitbrengen en een presentatie.
Je bent verplicht om er 80 uur aantebesteden en er moet een practice gedeelte inzitten.
Wij hebben het vak informatica voor ons pws gekozen, alleen nu nog een onderwerp.
We zaten aan een van de volgende onderwerpen te denken.
- Gevolgen van fouten in software (besturings systeem).
- Gevolgen van gaten in de firewall.
- Gevolgen van overklokken.
- Gevlogen van een instalbiele psu.
De laatste 2 leek ons het leukst maar we weten niet of je daar veel over kan vertellen.
Wie kan ons helpen met onze keuze voor een onderwerp voor ons PWS?
Als iemand nog een ander onderwerp weet waar een practice gedeelte in zit en waar je veel over kan vertellen, dan hoor ik het graag.
Alvast bedankt.
mvg,
Emiel en Frank
Ik heb geen idee of dit in deze categorie thuis hoord, zo niet dat hoor ik het wel.
Ik moet samen met een maat van me een pws houden van school.
PWS staat voor profielwerkstuk je moet hier voor een verslag uitbrengen en een presentatie.
Je bent verplicht om er 80 uur aantebesteden en er moet een practice gedeelte inzitten.
Wij hebben het vak informatica voor ons pws gekozen, alleen nu nog een onderwerp.
We zaten aan een van de volgende onderwerpen te denken.
- Gevolgen van fouten in software (besturings systeem).
- Gevolgen van gaten in de firewall.
- Gevolgen van overklokken.
- Gevlogen van een instalbiele psu.
De laatste 2 leek ons het leukst maar we weten niet of je daar veel over kan vertellen.
Wie kan ons helpen met onze keuze voor een onderwerp voor ons PWS?
Als iemand nog een ander onderwerp weet waar een practice gedeelte in zit en waar je veel over kan vertellen, dan hoor ik het graag.
Alvast bedankt.
mvg,
Emiel en Frank