Keuze provider en snelheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

roelromme

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2001
Hallo,

Ik ben aan het rondkijken voor een nieuwe internetprovider.
Nu zie ik dat Online goede aanbiedingen heeft. Heeft iemand ervaring met deze ADSL provider?
Mijn afstand tot de centrale is 2007 meter.

Ik gebruik het internet vooral voor bankzaken, surfen, programma´s kijken via uitzending gemist en downloaden.
Welke minimale snelheid zou ik voor het bovenstaande nodig hebben?

Alvast bedankt.

Ik zou willen adviseren om op kabelinternet over te gaan. Veel sneller dan ADSL. Ik had een 20 Mb ADSL-abo, afstand van de centrale 750 m. Speedtest gaf aan 12 Mb.
Ik heb nu 60 Mb kabel van UPC en die geeft in een speedtest ook 60Mb.

Ik ben al jaren geleden van KPN overgestapt naar Tele2. KPN was/is te duur en teveel problemen. Bij Tele2 heb ik nog nooit problemen gehad, prima snelheid via ADSL en goedkoop.
Ik download 5GB in een uurtje, dus dat is best snel of je moet heel veel gaan downloaden, dan kun je beter een duurder kabel abonnement nemen.

Ik heb dus Tele2 Compleet, telefoon met 20MB Internet.
Tele2 kost 29,95 per maand (nu de eerste 6 maanden voor 14,95), als je je aanmeld bij Tele2 regelen hun netjes de overstap voor je en je kan ze gratis bellen 0800-0222090 :thumb:

ik heb sinds 1/5 maand alice.nl , bevalt mij prima geen kosten voor bellen alleen starttarief, schijnt wel later overgenomen te worden door tele2 althans zijn ze mee bezig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan