keuze uit 2 laptops.

Status
Niet open voor verdere reacties.

RaiseQualityNL

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2016
Hoihoi, ik heb de laatste tijd een beetje rondgekeken en heb uiteindelijk deze 2 laptops gezien, ik wil graag op de laptop low-mid en games spelen zoals cs:go, minecraft, league of legends en mischien iets zwaarder? maar dat hoeft niet perse.

http://www.amazon.com/Dell-Inspiron...452956067&sr=8-1&keywords=dell+inspiron+i7559

Deze komt uit de USA, zitten daar nog nadelen aan of helemaal niet, ik betaal er 730 euro voor.

vs

http://www.mediamarkt.nl/nl/product/_erazer-p6661-md99624--1407926.html
deze laptop kost nu 900 euro, maar over een week of 2 zijn er BTW vrije dagen dus zal hij ongeveer rond de 760 komen schat ik zo

Graag zou ik wat + en - puntjes horen over de laptops als jullie daar tijd voor hebben,

bedankt alvast

Die van Amazon heeft betere specs maar ga je invoerrechten over betalen. Meer kan je vragen bij de Douane telefoon 0800-0143
Dan weet je gelijk wat je kwijt ben.

Bij die Amazon laptop komt nog bij:
14% invoerrechten over de waarde die op de invoice is opgegeven, , 21% BTW over € 130 verzendkosten indien deze niet vermeld zijn, en over dat totaalbedrag nog eens 21% BTW....tel uit je winst...:evil:

Niet alleen de invoerrechten, deze kan je niet eens bestellen bij amazon, en wel om de volgende reden:
Special Shipping Information: Due to federal and international regulations, this product can only be shipped within the continental United States.
Staat duidelijk vermeld bij het product.

Deze kan je zelfs niet bij Dell zelf bestellen.

Laatst bewerkt:
Hallo,

Misschien als je niet per se een nieuwe wil kan je bij een refurbished winkel kijken, daar kan je goed presterende laptops/pc vinden voor een lage prijs.

gr, Thomas

Beste RaiseQualityNL,

Welkom bij helpmij. Ik heb je vraag verplaatst naar de laptop sectie aangezien je vraag over de aankoop van een laptop gaat.
Succes met je keuze :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan