CarlaFritsch
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 24 aug 2016
Beste allemaal,
ik wil graag een nieuwe laptop aanschaffen, die van mij heeft behoorlijk wat te verduren gehad zoals mokken koffie erover e.d.
Nu zullen er vast nog veeeeeeel meer keuzes zijn, maar ik heb zelf een selectie van 3 gemaakt.
Uit die drie weet ik echt niet wat ik moet kiezen.
Eentje is zelfs 100 euro duurder en weet eigenlijk niet of het dat waard is.
Wie heeft zin om ze naast elkaar te leggen en mij te adviseren ?
Het gaat om:
ACER Aspire E5 774G-59X7 ( 799,= )
ASUS R752LB-T4245T ( 799,= )
MEDION Erazer P7643 ( 799,= )
Ik heb de laptop de hele dag aanstaan. In principe gebruik ik het office pakket, doe soms wat downloaden, kijk een filmpje en doe zylomspelletjes en wordfeud.
Uiteraard als echte vrouw heb ik weinig geduld en hou van een beetje tempo met opstarten en zoeken.
Op het moment heb ik een Medion Akoya P7818 met i5 processor en 6GB intern geheugen. Zonder de koffie, die de computer enigzins door de war maakt en het geluid heeft verpest, had ik er erg tevreden mee geweest.
Diegene(n) die antwoord(t)(en), alvast heel erg bedankt.
ik wil graag een nieuwe laptop aanschaffen, die van mij heeft behoorlijk wat te verduren gehad zoals mokken koffie erover e.d.
Nu zullen er vast nog veeeeeeel meer keuzes zijn, maar ik heb zelf een selectie van 3 gemaakt.
Uit die drie weet ik echt niet wat ik moet kiezen.
Eentje is zelfs 100 euro duurder en weet eigenlijk niet of het dat waard is.
Wie heeft zin om ze naast elkaar te leggen en mij te adviseren ?
Het gaat om:
ACER Aspire E5 774G-59X7 ( 799,= )
ASUS R752LB-T4245T ( 799,= )
MEDION Erazer P7643 ( 799,= )
Ik heb de laptop de hele dag aanstaan. In principe gebruik ik het office pakket, doe soms wat downloaden, kijk een filmpje en doe zylomspelletjes en wordfeud.
Uiteraard als echte vrouw heb ik weinig geduld en hou van een beetje tempo met opstarten en zoeken.
Op het moment heb ik een Medion Akoya P7818 met i5 processor en 6GB intern geheugen. Zonder de koffie, die de computer enigzins door de war maakt en het geluid heeft verpest, had ik er erg tevreden mee geweest.
Diegene(n) die antwoord(t)(en), alvast heel erg bedankt.