Keuze videokaart ; ATI Radeon® HD2400 , 1.02 K

Status
Niet open voor verdere reacties.

d0mzy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jan 2008
Hey,

Ik wil vandaag een nieuwe computer kopen,

maar is ATI Radeon® HD2400 , 1.02 K een goede videokaart om spelletjes mee te spelen?

O.a. Wolfteam, Maplestory speel ik heel vaak en ik weet niet of ie dat dus aankan!

Bedankt,

d0mzy.

Hey,

Ik wil vandaag een nieuwe computer kopen,

maar is ATI Radeon® HD2400 , 1.02 K een goede videokaart om spelletjes mee te spelen?

O.a. Wolfteam, Maplestory speel ik heel vaak en ik weet niet of ie dat dus aankan!

Bedankt,

d0mzy.

Met die kaart kun je bovenstaande games wel aan, ze vragen niet zo veel van je Video-kaart.

Maar de kaart zelf is geen echte hardcore game kaart, wat is je budget, en wat is de rest van je pc?

oja zie het nu pas, maar ben een beetje aan het googlen en kom maar 2 versies van deze kaart aan de hd 2400 pro en die XT dan

Maar als de TS de specs van de hele pc wil posten en de prijs dan kunnen we kijken of het geld waard is.

de gegevens van de computer :

Processor Intel® Core™ 2 Duo E4500 2x 2,2 GHz Hz
Besturingssoftware Legitieme Windows Vista® Home Premium
Geheugen 2 GB DDR2
Harde schijf 500 GB
CD / DVD - Speler DVD±ReWriter, dual layer en LightScribe
Videokaart ATI Radeon® HD2400 , 1.02 K
Interface FireWire , Draadloos , Geheugenkaart lezer

Hebbie hier wat aan? :P;)

voor de rest ziet het best netjes uit.
En zoals je al las kan die videokaart die 2 games aan. Dus als je later nieuwere en zwaardere games wil gaan spelen, moet er allicht een nieuwe grafische kaart in.

voor de rest ziet het best netjes uit.
En zoals je al las kan die videokaart die 2 games aan. Dus als je later nieuwere en zwaardere games wil gaan spelen, moet er allicht een nieuwe grafische kaart in.

Zoals WoW? Ik kan het wel proberen, toch?

gaat ook met gemak lukken ik speel wow hier op deze dell pc met een brakke onboard videokaart, dat is de kracht van wow dat je geen super pc nodig hebt om die game te spelen

Ga nou niet ruzien op deze vraag of crysis speelt ja of nee...

Haha zullen we er dan maar direct weer ontopic gaan voor dat een mod het merkt:P

conclusie is , dat je WoW zeker kan spelen, en ook soortgelijke spellen.

Heb je benchmarks dan om dat te bewijzen?;)

http://www.hardware.info/nl-NL/productdb/bGRkZZibmJPK/viewproduct/ATI_Radeon_HD_2400_XT/

En check dan de pagina onderaan daar staan een aantal benchmarks, niet van crysis maar wel wic, dat is een game die je grafisch kan vergelijken met crysis

http://youtube.com/watch?v=vcUNeVTATlQ , zegt genoeg ;) , maar dit is de 2400Pro , de XT is beter dan deze.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan