keuzeformulier selectie velden

Status
Niet open voor verdere reacties.

rostie-rostelli

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2005
Hallo,

Ik heb een database met personeelsgegevens, per personeelslid worden er zo een 50tal gegevens bijgehouden (velden), omdat het niet nodig is om telkens alle gegevens te tonen en ook niet vast staat welke gegevens de gebruiker op elk ogenblik nodig heeft zou ik willen werken met een formulier waar alle velden opgesomt staan met een keuzevakje (checkbox) die de gebruiker naar wens kan selecteren en/of deselecteren en zodoende zijn keuze te bepalen van de gegevens(velden) die moeten getoond worden.

Kan iemand mij aub op weg helpen!!:confused:

Alvast bedankt

Wat lukt wel en wat lukt niet?
Je vraag is namelijk redelijk algemeen.

keuze van velden in formulier

Hallo,

Hierbij een voorbeeld van een verkorte database, (originele database telt 50 velden)
Hierin heb ik een tabel (tbl-personeel) met een aantal velden, omdat het niet telkens nodig is dat alle velden getoond worden heb ik een formulier gemaakt (frm keuze gegevens) waar de gebruiker zelf kiest welke gegevens(velden) hij wil consulteren en dit door een vinkje te plaatsen in een checkbox naar keuze, door op de knop te klikken moeten de gevraagde gegevens getoond worden, hiervoor zou ik gebruik maken van een query (qry-keuze gegevens) maar ik weet niet welke criteria ik in deze query moet gebruiken.

kan je mij een tip geven aub?:)

Alvast bedankt voor uw moeite.:thumb:

Danny

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan