litmanen10
Gebruiker
- Lid geworden
- 31 mrt 2006
Ik ben een opdracht voor school aan het maken. Nu moet ik in Access 2 formulieren maken waarvan bij elk formulier ten minste 1 keuzelijst dient voor te komen. Nu kan ik wel een formulier maken en met een keuzelijst lukt ook nog wel. Maar als ik dan bijvoorbeeld van deze Tabel:
Ordernummer
Aantal
Artikelomschrijving
Klantachternaam
Orderdatum
prijs per stuk
Prijs totaal
Opmerkingen
Waar kan ik dan het beste een keuzelijst plaatsen. Want ik had het eerst bij Artikelomschrijving. Maar als bijvoorbeeld al 15 records gemaakt hebt, en je wilt bij formulieren een nieuwe record toevoegen en je doet dat bij artikelomschrijving, krijg je wel de keuze uit de artikelen, maar bij 1 t/m 15 staat hij bij de keuzelijst dan altijd bovenaan. Is het dan ook mogelijk om er wel een keuzelijst in te zetten, en als je daar op geklikt hebt, het een vast veld wordt. Alvast hartelijk bedankt!
Ordernummer
Aantal
Artikelomschrijving
Klantachternaam
Orderdatum
prijs per stuk
Prijs totaal
Opmerkingen
Waar kan ik dan het beste een keuzelijst plaatsen. Want ik had het eerst bij Artikelomschrijving. Maar als bijvoorbeeld al 15 records gemaakt hebt, en je wilt bij formulieren een nieuwe record toevoegen en je doet dat bij artikelomschrijving, krijg je wel de keuze uit de artikelen, maar bij 1 t/m 15 staat hij bij de keuzelijst dan altijd bovenaan. Is het dan ook mogelijk om er wel een keuzelijst in te zetten, en als je daar op geklikt hebt, het een vast veld wordt. Alvast hartelijk bedankt!