Keuzelijst die meerdere velden invult in Access 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

jvandervliet

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2006
Beste mensen,

In een formulier wil ik een keuzelijst maken, die bij selecteren van een item
de bijbehorende gegevens die in een tabel staan in de andere velden wordt ingevuld. Hoe doe ik dat?

Voorbeeld:

We zijn bezig een systeem op te zetten waar je fitness resultaten in kan voeren in de database. De oefeningen staan in een aparte tabel die niet aan het formulier waar de keuzelijst in moet komen gekoppeld. Een losse tabel dus. in die tabel staan gegevens zoals wat voor soort oefening en een foto van de oefening of machine. Dus als ik de oefening in de keuzelijst selecteer dan moeten de soort oefening in een veld komen te staan en de bijbehorende foto.

Hoe doe ik dat?

Alvast hartelijk dank,

J. van der Vliet

Uiteraard kunnen we ook binnen het eigen forum blijven voor een voorbeeldje: bijvoorbeeld met dit bestandje.

De link verwijst (nog) niet naar een oplossing op het andere forum en volgens mij.

Laatst bewerkt door een moderator:
Daggut wel... dan heb je mijn voorbeeldje niet geopend!

Stond er niet bij :) Dus dan refereer ik zo'n opmerking aan de laatste post, de mène. Bovendien lijkt jouw zin ook nog niet af :D

Stond er niet bij :) Dus dan refereer ik zo'n opmerking aan de laatste post, de mène. Bovendien lijkt jouw zin ook nog niet af :D
Sorry, ik had je slimmer ingeschat. Ik hou daar vanaf nu wel rekening mee en stuur de volgende keer wel een plattegrond voor je mee. :d

Ik heb niet gestudeerd, maar dit is toch echt geen nederlands:
De link verwijst (nog) niet naar een oplossing op het andere forum en volgens mij.

En volgens mij. Wat is dat voor bijzin?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan