• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Keuzelijst in cel met aanvink optie en invulvak

Status
Niet open voor verdere reacties.

00101980

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2011
Hallo,

ik wil graag een keuzelijst in een cel hebben waarin het maken van een keuze gebeurt door een vakje aan te vinken, en als dan dat vakje is aangevinkt moet er in diezelfde regel achter de keuze een invulvakje komen, waarin ik een waarde kan invullen.
De gemaakte keuzes met ingevulde waardes moeten vervolgens in een ander tabblad in een kolom geplaatst worden.

Alvast dank voor de hulp!

Gerco

Graag gedaan,

Ik heb nog een beetje toegevoegd zodat er altijd een getal ingevuld moet worden bij de benodigde uren, ik ga er vanuit dat je hiermee wilt rekenen en om fouten te voorkomen kun je nu alleen een getal invullen.

Graag de vraag op opgelost zetten als deze naar tevredenheid beantwoord is.

Bekijk bijlage keuzelijst00101980(4).xlsm

Niels

Laatst bewerkt:
Okee, dat is wel makkelijk inderdaad.
Klopt, het is de bedoeling dat ik uiteindelijk het totaal aantal uren kan zien.
Zodat ik dat weer kan meenemen naar een calculatie.
Nog een klein vraagje, kunnen de gegevens in de formulieren na het invullen ook nog blijven staan? of is dat niet mogelijk? het is geen vereiste maar het zou makkelijk zijn.

Status inmiddels veranderd in opgelost.

Gerco

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt.
Wat wil je laten staan?

Niels

De bereiken in de formule op het extra blad moet je wel groter maken anders werkt het niet meer.

Niels

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan