keuzelijst - keuze maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

niky

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 aug 2006
Berichten
2
hallo,

ik heb een probleempje met mijn keuzelijsten.

ik heb twee tabellen: klanten (met velden naam, voornaam, adres, postcode_id ) en postcodes (met velden: postcode_id, postcode, gemeente en dealer), gelinkt met een 1 op veel relatie via postcode_id.
het is de bedoeling dat men via een formulier alle gegevens van de klanten kan inputten die informatiebrochures aanvragen, ook zou automatisch de dealer moeten verschijnen naar wie deze klanten zich kunnen richten voor meer info.
de tabel postcode had ik dus aangemaakt zodat het mogelijk zou zijn dat als je de postcode selecteert, automatisch de gemeente en dealer te zien krijgt. hiervoor heb ik dus 3 keuzelijsten: postcode, gemeente en dealer. deze keuzelijsten halen alledrie hun gegevens uit de tabel postcode.
ik heb dan een query aangemaakt die de nodige velden uit de beide tabellen haalt.
ik heb een formulier met velden uit beide tabellen en dit formulier is gebaseerd op de querie.
nu het gedeelte van een postcode te selecteren en automatisch gemeente en dealer te krijgen werkt perfect. het probleem is dat ik deze 3 velden niet in een tabel krijg om later via een rapport af te drukken.

ik hoop dat iemand mij kan helpen?
alvast bedankt!
 
zou je misschien je db kunnen posten?
heb wel een idee hoe ik dit zou kunnen doen...
 
hey,

bedankt voor je reactie, maar heb ondertussen de oplossing gevonden :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan