• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

keuzelijst koppelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

tonsie

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2007
Berichten
7
Hallo iedereen ik ben bezig met een lijst van gemeentes die in een keuzelijst gekozen kunnen worden. Maar graag had ik een 2de keuzelijst gekoppeld met de eerste zodanig dat als ik kies voor een gemeente dat in de 2de lijst alleen de kerkdorpen voorkomen uit die lijst. deze gegevens staan al gesorteerd op blad 2 maar ik had ze graag onder elkaar in de 2de keuzelijst bij de juiste gemeente kan dit ??
 
dit klopt helemaal maar aangezien mijn engels belabberd slecht is ging ik verder zoeken in de hoop op hulp in het nederlands
 
dit klopt helemaal maar aangezien mijn engels belabberd slecht is ging ik verder zoeken in de hoop op hulp in het nederlands

Maar doe dat dan op de plek waar je een reactie hebt gekregen! Wat begrijp je dan niet van die uitleg?

Groet, Leo
 
Hoi Leo ik ga morgen met een vriend die beter is in het engels toch maar proberen om er aan uit te komen
bedankt voor de moeite
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan