• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Keuzelijst met invoervak werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

MuM111

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2013
Ik werk met 2010 en heb een Keuzelijst met invoervak toegevoegd in mijn sheet.

Nu verschijnt de lijst wel maar kan ik niets invullen in vak.
Normaal in 2007 kon ik cursor erin zetten en eerste letters ingeven en zo product kiezen.
Nu krijg ik "handje" als cursor maar kom ik niet in invoerveld.

Iemand idee hoe dit kan, is er optie die ik in moet schakelen. Kan bij eigenschap besturingselement niets vinden.

BVD Maarten

Ik zou zo zeggen: begin eens met een voorbeeldje te posten :)

mogelijke oorzaak probleem

Ik krijg sterk de indruk dat Microsoft in een update iets veranderd heeft waardoor e.e.a. niet meer werkt.

Hier hetzelfde probleem en zowel op win8 als vista is gisteren een update geinstalleerd
De bestanden waar ik het probleem ervaar zijn hetzelfde maar een is van oudere datum. Een is gisteren nog bijgewerkt en nu is dat niet meer mogelijk.

Voorbeelden:
programmacode achter een checkbox en commandbutton wordt niet geactiveerd na het klikken
Bij deze 2 rechtermuisknop op eigenschappen geklikt: er verschijnen alleen gegevens van de worksheet, niet van de buttons
en zo nog een aantal.

En nu maar zoeken naar een pc/laptop waar de updates nog niet zijn uitgevoerd.

Beste Wim,

dit is inderdaad de oplossing en bij navragen van een collega was dit na de update.

Altijd fijn zo'n update als er dan iets weer niet werkt :mad:

Dank je voor het vinden van de oplossing :thumb:

Maarten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan